“perfecte locatie”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 13 websites!
Tryp Barcelona Apolo Hotel
Beoordeeld als nr. 284 van 516 hotels in Barcelona
11 april 2016 beoordeeld

Prima hotel met een perfecte ligging: op looptijd van de Ramblas en metro en bus voor de deur. Goede bedden en een uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het enige minpuntje: de bar is erg ongezellig ingericht.

Kamertip: De kamers aan de binnenzijde zijn lekker rustig.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Maart, 2016, reisde met vrienden
Schrijf een beoordeling

16 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, entree hip, rest gedateerd maar goed verder. Bediening prima, geven graag tips waar te eten, advies is wel even checken op tripadvisor, hun advies is niet altijd even betrouwbaar ;) Centraal gelegen, ontbijt goed verzorgd. In de stad hebben we voordeligere nog betere ontbijtjes gehad, bijv. bij Cometa. Prima tapas eten op de Ramblas, wel opzoek gaan naar plekken waar het druk is en spanjaarden zelf ook eten. Maestrosdelaguitarra.com zijn ook echt een must see. Verder was het de 2e dag dat de L9, nieuwe onbemande metro lijn open was naar het vliegveld, 4,50pp echt een feest, jammer dat je geen fimpjes kunt uploaden ;-)

Kortom prima hotel voor het bedrag dat we betaald hebben. Verder vooral de deur uit om de schoonheid van Barcelona te ontdekken :)

Verbleef: Februari, 2016, reisde met vrienden
1 januari 2016 beoordeeld

Ik boekte last minute (omwille van familiale omstandigheden) voor een citytrip naar Barcelona, met 3 overnachtingen in dit hotel.
Barcelona zelf was geweldig net als het prachtige weer voor de periode van het jaar, maar het hotel was helaas geen goede ervaring.

Misschien komt het door de last minute boeking, maar dit hotel en in het bijzonder mijn hotelkamer is simpelweg geen 4 sterren hotel waardig.
Ik had kamer 123 (en voor alle kamers eindigend op 23 of 67 geldt wellicht hetzelfde) en dit was geen dubbele standaard kamer, maar een kamer voor één persoon met een bed van 1,40 meter breed. Hoewel mijn kamer niet aan de straatkant lag, was er constant lawaai van buiten door de exit van de airconditioning blazer. Raam open doen, was dus geen optie. En 's nachts oordopjes nodig om te kunnen slapen.
Badkamer was krap en verouderd, met enkele kleinere beschadigingen aan douche (je kan het geen bad noemen) en aan tegels. Mensen groter dan 1,80 m kunnen zich volgens mij niet op een degelijke manier bewegen in deze badkamer.
Ik had geen WiFi connectie in mijn kamer, dus moest ik in de lobby gaan zitten op om internet en emails te kunnen gebruiken.

Over het personeel en het ontbijt kan niet worden geklaagd. En het hotel ligt op een goede locatie, vlak bij metro en op wandelafstand van Ramblas, de zee en Montjuic.

Conclusie: in ieder hotel zouden alle kamers dezelfde kwaliteit moeten kunnen bieden aan hun gasten, maar dat is in dit hotel helaas niet het geval. De kamers eindigend op 23 en 67 zijn zonder discussie van mindere kwaliteit, en een 4 sterren hotel niet waardig.

Kamertip: Kamers eindigend op 23 en 67 te vermijden. Voor koppels: aan te raden om niet een standaard kamer te ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2015, reisde alleen
1 december 2015 beoordeeld

Hotel bevind zich boven een metrostation, waardoor je snel en eenvoudig kan reizen binnen Barcelona. Wel hoor je hierdoor de metro onder je door gaan (wij zaten op 2 hoog, kamer 145). De kamers zijn wat verouderd, mag wel een laagje verf overheen. Daarnaast bevinden zich in de badkamer vieze systeemplafond platen. Omdat het hotel alleen voor overnachting is geboekt bevind je je de meeste tijd toch in de stad zelf, waardoor het een goed hotel is voor een citytrip. Ontbijt zat bij ons in het pakket wat een standaard ontbijt buffet is. Warme koffie en thee en diverse lekkernijen. Hierdoor konden we de dag goed beginnen.

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
2 november 2015 beoordeeld

Deze kamers zijn hoegenaamd GEEN dubbele standaard kamers, wel enkele kamer met dubbel bed.
Kamer 167 heeft een zeer beschadigde badkamer. Vlak voor het venster staan bovendien twee enorme ventilatie kokers. Dus een sterke afrader!
Hebben kamer 167 geweigerd en na lang aandringen een standaard dubbele kamer gekregen zoals op hun site staat.

Verbleef: Oktober, 2015
Sergi_TRYPBCN_Apolo, General Manager van Tryp Barcelona Apolo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 november 2015

Dear Joke B,
We would like to thank you for sharing your comments after your stay with us and also transmit you our apologies since the service received was below the standards you expected.
Please rest assured we have already studied your feedback with our team and will definitely work in order to avoid any similar impression to be repeated.
We really hope we have a second chance to show you we are a good option for your stay in Barcelona and also offer you the best comfort according to your needs.
Kind regards,
Sergi_TRYPBCN_Apolo
General Manager

29 augustus 2015 beoordeeld

Zeer schoon en netjes hotel. Comfortabele bedden en helpen graag bij vragen over de stad. Vriendelijk personeel.

Very clean and tidy hotel. Comfortable bedden and helping gladly with questions concerning the city. Pleasant staff.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Melia Hotels International
29 juli 2015 beoordeeld

Een niet zo duur geprijsd hotel, kamer netjes, dicht bij ramblas en haven waarvoor je maar klein stukje hoeft te lopen. in de buurt restaurantjes en bars die niet zo duur zijn als midden in de stad, dus dat is wel fijn . Metro dicht bij , van daaruit heel de stad zijn bezienswaardigheden te bezoeken, want lopen is te ver. Voor de prijs een aanrader.

Verbleef: Augustus, 2014, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Barcelona bekeken
Barcelo Raval
Hotel Grums Barcelona
nr. 198 van 516 in Barcelona
1.203 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Tryp Barcelona Apolo Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Tryp Barcelona Apolo Hotel

Adres: Av. Paral.lel 57-59, 08004 Barcelona, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Catalonië > Provincie Barcelona > Barcelona > Montjuïc , El Poble Sec
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 174 luxe hotel in Barcelona
Nr. 194 familiehotel in Barcelona
Nr. 195 romantisch hotel in Barcelona
Prijsklasse: € 77 - € 183 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Tryp Barcelona Apolo Hotel 4*
Aantal kamers: 314
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Ctrip TA, Agoda, Melia, TripOnline SA, Booking.com, Hotels.com, Expedia, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Tryp Barcelona Apolo Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Tryp Barcelona Apolo Hotel Barcelona
Sol Melia Barcelona
Tryp Hotel Apolo
Tryp Apolo Barcelona

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?