Hotel Praktik Vinoteca(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 03/08
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Bar/lounge
NH Barcelona Ramblas(Barcelona)
NH Hotels
Expo Hotel Barcelona(Barcelona)
Hotel Oasis(Barcelona)
  • Restaurant
Praktik Garden(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 03/08
Boek nu, betaal bij aankomst
Novotel Barcelona City(Barcelona)
  • Zwembad
Hesperia Sant Joan(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Espana(Barcelona)
Agoda.com
B-Hotel(Barcelona)
Priceline
  • Zwembad
Gran Hotel Torre Catalunya(Barcelona)
Priceline
  • Restaurant
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 152 per nacht.

15 juli 2015 beoordeeld

Mijn vriendin en ik verbleven in dit hotel gedurende ons verblijf in Barcelona voor een stedentrip.
Ik moet zeggen dat het personeel erg vriendelijk is en goed Engels spreekt. Dan wel het personeel in het restaurant en aan de receptie, want toen wij hulp nodig hadden met ons kluisje kregen wij iemand om ons te helpen die alleen Spaans sprak. Niet erg handig als je speciaal bij de receptie bent gaan vragen voor hulp in het Engels.
Daarnaast hadden we vanaf maandag geen lobby meer, want die waren ze aan het verbouwen. De verflucht was dan ook niet erg prettig bij binnenkomst iedere dag. Gelukkig hadden we geen last van de bouw als we op onze kamer zaten.
Het ontbijt was iedere ochtend een heerlijk stevig English breakfast. Zo stevig dat je tot de avond geen trek hebt. Ideaal vond ik dat, omdat Barcelona ook niet echt een goedkope stad is. Helaas waren sommige afgebakken broodjes erg hard en de messen te bot, waardoor snijden van die broodjes gewoon bijna onmogelijk was.
Aan het einde van ons verblijf hebben we onze punten met de manager besproken en die nam het vrij goed op. Hopelijk komen de verbeteringen voor de volgende gasten, maar voor ons helaas te laat.
Een vier sterren hotel vonden we het in ieder geval niet gezien de faciliteiten en ruimte. Hooguit 3.

• Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden
18 mei 2015 beoordeeld

op een 20 minuten van het Vliegveld ligt aan de Avenguda de Parallel het hotel Tryp Apolo.De draaideur van het hotelk was stuk en wij bereikten de receptie via de beveiligingsdeuren aan de zijkant, waar netjes iemand wacht om de deur open te doen. de receptie is groot en netjes en het inchecken verliep voorspoedig. De mensen achter de balie spreken goed Engels en gaven goede uitleg. Wij lagen op de vierde verdieping aan de straatkant. Als je de keuze hebt of krijgt, kies dan niet voor de straatkant. Het leven in Barcelona ligt namelijk nooit stil en verbaas je niet als je tot een uur of 6 in de ochtend mensen op straat hoort praten. de kamer was gedateerd en mocht wat ons betreft gerenoveerd worden. de schuifdeuren van de kast die liepen niet en we kregen daardoor maar 1 gedeelte van de kast open. de badkamer vertoonde schimmelsporen en de toiletrol houder aan de muur was stuk. er hangen zeeppompen aan de muur en ja hoor!!! er zat meer op mijn tshirt als op mijn handen. het bed slaapt prima. Het ontbijt in dit hotel is een van de beste ontbijten die we ooit gehad hebben. Als je hier met honger wegloopt, dan ben je het zelf schuld. Er is een hele grote varieteit aan warme en koude gerechten alsmede gebak en desserts te vinden. de kok maakt indien je dit wenst speciaal voor jou een omelet met ingredienten naar keuze. ook worden er pannenkoeken vers gebakken en verse wafels gemaakt er zijn diverse broodsoorten en vruchtensappen, koffie en thee aanwezig. de bediening is netjes en alert en de hygiene is top.

Kamertip: Kies geen kamer aan de straatkant Spanjaarden zij heel luidruchtig en maken het over het algemeen heel erg laat op straat.
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
1 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We vroegen nog bij de balie "please à quit room". Maar de kamer was alles behalve quit. Rumoerige mensen op straat waren woordelijk te horen. Dus als je gaat maakt goede afspraken. Lallende feestende mensen kwamen soms in hordes midden in de nacht buiten op straat langs. Voor de rest prima hotel. De kamer was echter een downer.

Verbleef: februari 2015
31 december 2014 beoordeeld

centraal gelegen in de theater buurt, veel gezellige eetgelegenheden in deze buurtv en vlak bij de Ramblas en de Haven.
Perfect compleet ontbijt bufet. Rustige kamers en vriendelijk personeel.
Een metro station voor de deur

Kamertip: Wij vragen altijd een rustige kamer
  • Verbleef: november 2014, reisde met familie
23 december 2014 beoordeeld

goede locatie,vriendelijk personeel,ruime kamer.Heel netjes,uitgebreid ontbijtbuffet.
Ligt direct aan de metro,op wandelafstand van de haven en de rambla.
Enig minpuntje,af en toe voel je de metro onder het hotel.
Volgende keer kiezen wij terug voor dit hotel.

Kamertip: Wij zaten op het vierde verdiep aan de achterkant en hadden geen last van nachtlawaai.
  • Verbleef: december 2014, reisde met een partner