“Ideaal voor verkenning Barcelona”
Beoordeling van Tryp Barcelona Apolo Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Tryp Barcelona Apolo Hotel
Beoordeeld als nr. 280 van 517 hotels in Barcelona
17 juli 2015 beoordeeld

Dit hotel ligt ideaal om Barcelona te verkennen. Een Metro halte op 200m. Dit hotel biedt ook half-pension aan wat een aanrader is. Restaurant is om de hoek van het hotel. Je kan er rustig je maaltijd nemen, genoeg keuze. Inchecken kan pas na 15 u, je kan wel jouw bagage afgeven in bewaring. Wij waren reeds om 10u ter plaatse en hadden graag ons eerst wat opgefrist en van kledij gewisseld alvorens de stad te verkennen, daarvoor is er enkel een toilet ter beschikking. Uitchecken is om 12u en mede door onze late vlucht was er geen gelegenheid om ons nog wat op te frissen voor vertrek. Wat wel welkom zou zijn wegens de meer dan 30 graden. Personeel is vriendelijk en spreekt vloeiend Engels aan de balie. Het ontbijt buffet bestaat uit een ruime keuze van broodjes en beleg. Tijdens de week kan je een eitje laten bakken naar wens. Kamers waren net en voldoende ruim. Hotel is wel aan een renovatie begonnen.

Kamertip: Vraag naar een rustige kamer want de Avinguda del Paral -Lel is een zeer drukke laan.
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
Sergi_TRYPBCN_Apolo, Director General van Tryp Barcelona Apolo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2015

Dear Catherine H, thanks for trusting our service. We really appreciate your feedback and your nice words about our team and breakfast. We are very happy to know that you have enjoyed your stay with us. It will motivate us to keep working and improve more and more. Referring to get refreshed before and after , we offer you the option of getting an early check in and a late check out if needed with a small supplement. We will be thrilled to receive you again at TRYP Apolo.
Kind regards,

Sergi_TRYPBCN_Apolo

General manager

15 juli 2015 beoordeeld

Mijn vriendin en ik verbleven in dit hotel gedurende ons verblijf in Barcelona voor een stedentrip.
Ik moet zeggen dat het personeel erg vriendelijk is en goed Engels spreekt. Dan wel het personeel in het restaurant en aan de receptie, want toen wij hulp nodig hadden met ons kluisje kregen wij iemand om ons te helpen die alleen Spaans sprak. Niet erg handig als je speciaal bij de receptie bent gaan vragen voor hulp in het Engels.
Daarnaast hadden we vanaf maandag geen lobby meer, want die waren ze aan het verbouwen. De verflucht was dan ook niet erg prettig bij binnenkomst iedere dag. Gelukkig hadden we geen last van de bouw als we op onze kamer zaten.
Het ontbijt was iedere ochtend een heerlijk stevig English breakfast. Zo stevig dat je tot de avond geen trek hebt. Ideaal vond ik dat, omdat Barcelona ook niet echt een goedkope stad is. Helaas waren sommige afgebakken broodjes erg hard en de messen te bot, waardoor snijden van die broodjes gewoon bijna onmogelijk was.
Aan het einde van ons verblijf hebben we onze punten met de manager besproken en die nam het vrij goed op. Hopelijk komen de verbeteringen voor de volgende gasten, maar voor ons helaas te laat.
Een vier sterren hotel vonden we het in ieder geval niet gezien de faciliteiten en ruimte. Hooguit 3.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met vrienden
18 mei 2015 beoordeeld

op een 20 minuten van het Vliegveld ligt aan de Avenguda de Parallel het hotel Tryp Apolo.De draaideur van het hotelk was stuk en wij bereikten de receptie via de beveiligingsdeuren aan de zijkant, waar netjes iemand wacht om de deur open te doen. de receptie is groot en netjes en het inchecken verliep voorspoedig. De mensen achter de balie spreken goed Engels en gaven goede uitleg. Wij lagen op de vierde verdieping aan de straatkant. Als je de keuze hebt of krijgt, kies dan niet voor de straatkant. Het leven in Barcelona ligt namelijk nooit stil en verbaas je niet als je tot een uur of 6 in de ochtend mensen op straat hoort praten. de kamer was gedateerd en mocht wat ons betreft gerenoveerd worden. de schuifdeuren van de kast die liepen niet en we kregen daardoor maar 1 gedeelte van de kast open. de badkamer vertoonde schimmelsporen en de toiletrol houder aan de muur was stuk. er hangen zeeppompen aan de muur en ja hoor!!! er zat meer op mijn tshirt als op mijn handen. het bed slaapt prima. Het ontbijt in dit hotel is een van de beste ontbijten die we ooit gehad hebben. Als je hier met honger wegloopt, dan ben je het zelf schuld. Er is een hele grote varieteit aan warme en koude gerechten alsmede gebak en desserts te vinden. de kok maakt indien je dit wenst speciaal voor jou een omelet met ingredienten naar keuze. ook worden er pannenkoeken vers gebakken en verse wafels gemaakt er zijn diverse broodsoorten en vruchtensappen, koffie en thee aanwezig. de bediening is netjes en alert en de hygiene is top.

Kamertip: Kies geen kamer aan de straatkant Spanjaarden zij heel luidruchtig en maken het over het algemeen he ...
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
1 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We vroegen nog bij de balie "please à quit room". Maar de kamer was alles behalve quit. Rumoerige mensen op straat waren woordelijk te horen. Dus als je gaat maakt goede afspraken. Lallende feestende mensen kwamen soms in hordes midden in de nacht buiten op straat langs. Voor de rest prima hotel. De kamer was echter een downer.

Verbleef: Februari, 2015
31 december 2014 beoordeeld

centraal gelegen in de theater buurt, veel gezellige eetgelegenheden in deze buurtv en vlak bij de Ramblas en de Haven.
Perfect compleet ontbijt bufet. Rustige kamers en vriendelijk personeel.
Een metro station voor de deur

Kamertip: Wij vragen altijd een rustige kamer
  • Verbleef: November, 2014, reisde met familie
23 december 2014 beoordeeld

goede locatie,vriendelijk personeel,ruime kamer.Heel netjes,uitgebreid ontbijtbuffet.
Ligt direct aan de metro,op wandelafstand van de haven en de rambla.
Enig minpuntje,af en toe voel je de metro onder het hotel.
Volgende keer kiezen wij terug voor dit hotel.

Kamertip: Wij zaten op het vierde verdiep aan de achterkant en hadden geen last van nachtlawaai.
  • Verbleef: December, 2014, reisde met een partner
28 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede locatie: direct aan de metro Paralell. Snel te voet naar Ramblas en haven, snel op Montjuïc via kabelbaan. Kortom ideale locatie.
Ontbijt zeer goed en divers.
Kamer degelijk en schoon. Vraag voor een rustige kamer ivm drukke weg. Afzuiging in kamer is goed te horen maar niet storend. Soms kleine trilling door metro, niet storend.

Goede keuze.

Verbleef: September, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Barcelona bekeken
Andante
B-Hotel
nr. 59 van 517 in Barcelona
2.331 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Tryp Barcelona Apolo Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Tryp Barcelona Apolo Hotel

Adres: Av. Paral.lel 57-59, 08004 Barcelona, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Catalonië > Provincie Barcelona > Barcelona > Montjuïc , El Poble Sec
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 116 familiehotel in Barcelona
Nr. 172 luxe hotel in Barcelona
Nr. 195 romantisch hotel in Barcelona
Prijsklasse: € 80 - € 196 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Tryp Barcelona Apolo Hotel 4*
Aantal kamers: 314
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Melia, Agoda, Expedia, Ctrip TA, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Tryp Barcelona Apolo Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Tryp Barcelona Apolo Hotel Barcelona
Sol Melia Barcelona
Tryp Hotel Apolo
Tryp Apolo Barcelona

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?