Hotel Praktik Vinoteca(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 135 per nacht.

Novotel Barcelona City(Barcelona)
NH Barcelona Ramblas(Barcelona)
NH Hotels
Hotel Espana(Barcelona)
  • Zwembad
Aparthotel Atenea(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Site
  • Restaurant
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 110 per nacht.

Chic & Basic Lemon(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Website
Grand Hotel Central(Barcelona)
Hotel 1898(Barcelona)
Priceline
Priceline
  • Restaurant
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 143 per nacht.

31 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is meer basic dan chic. Zeer eenvoudige kamers die slim trendy zijn gemaakt. Douche was het ene moment koud en het andere moment warm.

Bedden zijn prima!

Lobby en gangen zijn erg mooi, maar daar zit je zo weinig.

Ontbijt is geen aanrader. Voor die €10,- krijg je goedkope producten. Ergens in de stad ontbijten is lekkerder.

Verbleef: oktober 2016
2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligging vlak bij de Ramblas en metro. Leuk hotel met vriendelijk personeel. Correcte prijs/kwaliteit voor Barcelona. Parkeergelegenheid onder het hotel is een grote +. Het ouder gedeelte van het hotel, waar wij verbleven, heeft ruime, nette kamers en wordt momenteel opgefrist. Soms lawaaihinder van de buren of de lift, maar helemaal niet storend. Ontbijt was lekker. Bij gelegenheid boeken we zeker hetzelfde hotel.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
29 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect hotel voor een citytrip! Ideale ligging, mooi interieur, ruime kamer (3 personen), vriendelijk personeel, lekker ontbijt, ...

Voor ons was dit hotel de perfecte uitvalsbasis voor onze citytrip. Wandelen naar het strand, shoppen op de ramblas, de haven op een steenworp, ...
Ik zou het hotel onmiddellijk opnieuw boeken!

Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
Tatiana M, Front Desk Manager van Chic & Basic Ramblas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2016

Hi from chic&basic Ramblas!

It's very motivating for us to know that you enjoyed your room, our services, the location in town and the beautiful atmosphere of Barcelona!

We hope to welcoming you again, whenever you want to come back to Barcelona, please keep us in mind! It wil be our pleasure to welcoming you again.

With kindest regards,

Olympia Martín
Front Desk Manager

6 juni 2016 beoordeeld

Vlak achter de Ramblas en dicht bij haven maar toch rustig. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Basic kamers, prima bedden en schoon.Zeer uitgebreid ontbijt voor €9,- dus zeer de moeite waard. Wanneer je via hun eigen website boekt, krijg je de fiets tijdens je verblijf er bij...

Kamertip: 501 lekker ruime kamer1
  • Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
Tatiana M, Front Desk Manager van Chic & Basic Ramblas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juni 2016

Hi from chic&basic Ramblas!

On behalf of all the staff of the hotel, thanks a lot for taking the time to write something about us. As you mentioned, the hotel is located in town, very close to Las Ramblas, which is one of the most crowded avenues. This area of Barcelona blends history, folklore and lots of people from very different countries!

We will be so glad to welcoming you again. If so, it will be a pleasure for us to assist you once more.

With kindest regards,

Front Desk Manager

27 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit Hotel is zeer verzorgd !
Zeer goeie ligging vlakbij de Ramblas.
Ook een metrostation heb je op 1 minuutje van het hotel ! Vriendelijke receptie !
Prijs - kwaliteit is dik OK
Je kan er makkelijk je bagage na laten indien uw kamer nog niet vrij is , of op uw laatste dag als u reeds uitgecheckt bent. Zonder bewijsstuk kan men niet in de bagageruimte. Zeer betrouwbaar

Verbleef: november 2015, reisde met een partner