“Leuk hotel en prima uitvalbasis om Barcelona te bezoeken”
Beoordeling van Chic & Basic Ramblas

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Chic & Basic Ramblas
Beoordeeld als nr. 179 van 519 hotels in Barcelona
3 juni 2015 beoordeeld

Chic & Basic is een prima hotel vlak bij een metro station. Aangezien dit hotel centraal ligt hebben wij van de metro geen gebruik hoeven maken, alles ligt op loopafstand (max 5 km). Van hieruit zit je direct op de Ramblas en ga je de oude wijk in.
Het hotel is prima fris en modern met ruime kamers welke leuk zijn aangekleed. Een balkon is handig om even op te vertoeven maar van het uitzicht hoef je het niet van te hebben.
Onze kamer had ook een panty (ingebouwd in een kast) wat voor ons overbodig was. Ontbijt is niet inbegrepen wat ik jammer vind mede gezien de kamerprijs. In het café aan het hotel wordt wel een prima ontbijt geserveerd.
Prima wifi ontvangst op de kamer (gratis)
Aangezien dit hotel in een zijstraat ligt heb je geen geluidsoverlast.

Kamertip: Kamer met balkon is prettig, zeker als het warm is en je niet teveel van de airco gebruik wilt maken
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner

24 mei 2015 beoordeeld

Wij waren hier met een groot koor uit Vancouver, Canada; het Pacific Spirit Choir, iedereen was tevreden en we hadden een geweldig verblijf van drie nachten. Een uitstekend ontbijt, en ruime kamers.
Van hieruit is alles makkelijk te bereiken. In het hotel kun je ook fietsen huren, zeker een aanrader!

Kamertip: Er zijn kamers met een balkon maar het uitzicht laat te wensen over en dat komt door de dicht bebouw ...
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde voor zaken
8 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Netjes basic hotel op steenworp afstand van de Ramblas. Perfecte wifi, lekker ontbijt en vriendelijke mensen achter de receptie. Toen wij er waren ook 2 Nederlandse meisjes. Parkeren kan onder het hotel of in de parkeergarage ernaast (€ 20 per dag). Aanrader! Als ik weer Barcelona bezoek ga ik hier zeker weer slapen!

Verbleef: Mei, 2015
15 april 2015 beoordeeld

Propere, moderne kamers. 1 nadeel, vooral 's nachts: alles wat gebeurd in de straat heb je gehoord. Goed ontbijt, gezellig zitten aan de receptie, gratis WiFi maar slechte verbinding. Vriendelijke personeel. Om de hoek kun je meteen de metro nemen, verder is het hotel gelegen in een zijstraat op het einde/begin van de Ramblas, dicht tegen de haven.

Kamertip: Wij verbleven op het eerste verdiep, misschien hebben de kamers op hoger gelegen verdiepen minder la ...
  • Verbleef: April, 2015, reisde met een partner
6 april 2015 beoordeeld

mooie kamers met alles wat je nodig hebt. Mooie inrichting van het hotel zorgt ervoor dat je fijn gevoel krijgt. Maaltijden zijn top, goed ontbijt met veel opties en als er iets op is dan maken ze het meteen voor je. Geweldige koffie aan de bar. Locatie is top. Vlakbij de ramblas. Geen problemen gehad met inchecken. Wij hadden een aantal verzoeken en dat werd meteen geregeld. Trendy/hip hotel met goede service. Kwaliteit/prijs verhouding is zeer goed..

Verbleef: Mei, 2014, reisde met vrienden
20 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk schoon hotel. Mooi modern ingericht. Lekker dicht in het centrum, is echt een straatje van de La Rambla af. 10 minuten van de centrale bushalte van de Airportbus af.
Vriendelijk personeel. Echt een leuk verblijf voor een bezoek naar Barcelona. Ook een goed ontbijt voor €9!

Verbleef: Februari, 2015, reisde met vrienden
29 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt in het centrum. Prima kamers en vriendelijk personeel. Voor €9,- heb je een lekker ontbijt met voldoende keus. Gratis WiFi door het hotel. In de buurt veel leuke restaurantje waar je voor een leuk bedrag kunt eten. We komen graag weer een keer terug.

Verbleef: Januari, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Barcelona bekeken
El Born / La Ribera
Atenea Calabria Apartaments
nr. 163 van 519 in Barcelona
807 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Chic & Basic Ramblas geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Chic & Basic Ramblas

Adres: Pasaje Gutenberg, 7, 08001 Barcelona, Spanje
Locatie: Spanje > Catalonië > Provincie Barcelona > Barcelona > El Raval
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kitchenette Restaurant
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 179 van 519 hotels in Barcelona
Prijsklasse: € 66 - € 181 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Chic & Basic Ramblas 3*
Aantal kamers: 85
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Agoda, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Chic & Basic Ramblas met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?