Hotel Oasis(Barcelona)
  • Restaurant
Hotel Praktik Vinoteca(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 03/08
Expo Hotel Barcelona(Barcelona)
B-Hotel(Barcelona)
Novotel Barcelona City(Barcelona)
  • Zwembad
Praktik Garden(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 03/08
Boek nu, betaal bij aankomst
Zie aanbieding
Gran Hotel Torre Catalunya(Barcelona)
Gratis annuleren tot 04/08
  • Restaurant
Hesperia Sant Joan(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
24 mei 2015 beoordeeld

Wij waren hier met een groot koor uit Vancouver, Canada; het Pacific Spirit Choir, iedereen was tevreden en we hadden een geweldig verblijf van drie nachten. Een uitstekend ontbijt, en ruime kamers.
Van hieruit is alles makkelijk te bereiken. In het hotel kun je ook fietsen huren, zeker een aanrader!

Kamertip: Er zijn kamers met een balkon maar het uitzicht laat te wensen over en dat komt door de dicht bebouwde wijk.
  • Verbleef: mei 2015, reisde voor zaken
8 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Netjes basic hotel op steenworp afstand van de Ramblas. Perfecte wifi, lekker ontbijt en vriendelijke mensen achter de receptie. Toen wij er waren ook 2 Nederlandse meisjes. Parkeren kan onder het hotel of in de parkeergarage ernaast (€ 20 per dag). Aanrader! Als ik weer Barcelona bezoek ga ik hier zeker weer slapen!

Verbleef: mei 2015
15 april 2015 beoordeeld

Propere, moderne kamers. 1 nadeel, vooral 's nachts: alles wat gebeurd in de straat heb je gehoord. Goed ontbijt, gezellig zitten aan de receptie, gratis WiFi maar slechte verbinding. Vriendelijke personeel. Om de hoek kun je meteen de metro nemen, verder is het hotel gelegen in een zijstraat op het einde/begin van de Ramblas, dicht tegen de haven.

Kamertip: Wij verbleven op het eerste verdiep, misschien hebben de kamers op hoger gelegen verdiepen minder last van lawaai in straat, de rolluiken die opengaan, ...
  • Verbleef: april 2015, reisde met een partner
6 april 2015 beoordeeld

mooie kamers met alles wat je nodig hebt. Mooie inrichting van het hotel zorgt ervoor dat je fijn gevoel krijgt. Maaltijden zijn top, goed ontbijt met veel opties en als er iets op is dan maken ze het meteen voor je. Geweldige koffie aan de bar. Locatie is top. Vlakbij de ramblas. Geen problemen gehad met inchecken. Wij hadden een aantal verzoeken en dat werd meteen geregeld. Trendy/hip hotel met goede service. Kwaliteit/prijs verhouding is zeer goed..

Verbleef: mei 2014, reisde met vrienden
20 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk schoon hotel. Mooi modern ingericht. Lekker dicht in het centrum, is echt een straatje van de La Rambla af. 10 minuten van de centrale bushalte van de Airportbus af.
Vriendelijk personeel. Echt een leuk verblijf voor een bezoek naar Barcelona. Ook een goed ontbijt voor €9!

Verbleef: februari 2015, reisde met vrienden