Beoordeeld op 19 september 2016 via mobiele applicatie

Goed betaalbare hotel. Aan de ramblas. Dichtbij plaza cataluna. Behulpzaam receptie. Goede plek om barcelona te verkennen. Goed ontbijt. Kluisje op de kamer aanwezig. Metro om de hoek. Direct in het gezellige barcelona

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 10 september 2016

Heel vriendelijk personeel en zowel de kamers, inkom, ontbijtruimte, ... waren heel netjes en goed gepoetst. Het ontbijt was oké, al was het sinaasappelsap (uit een automaat) niet te drinken. De kamers zijn niet echt groot, maar dat stoorde ook helemaal niet. De bedden waren goed, airco en wifi waren uitstekend. Enig minpuntje was dat we niets van uitzicht hadden. Moest ik nog eens naar Barcelona gaan, zou ik zeker opnieuw voor dit hotel kiezen.

• Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 30 juni 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel is echt perfect!
Alles is aanwezig wat je nodig hebt.
De airco werkt goed en de wifi is supersnel.
Ook hadden wij een hele schone badkamer met een nieuw douchegordijn. Verder zijn de bedden lekker en er hangt een lichtverduisterend gordijn waardoor je kamer heerlijk donker is.
En ja de locatie is natuurlijk al helemaal perfect!

Het enige nadeel is dat de kamers luidruchtig zijn, maarja dat is logisch als je aan een van de drukste straten zit van Barcelona!

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 oktober 2015

Kamers aan de straatkant zijn wat luidruchtig, maar niet storend. Heb je wel een klein balkon waar je met zijn tweeen kan genieten van de levendige rambla. De achterzijde is dan wel heel rustig. De kamers zijn voorzien van alles wat je nodig hebt. Dubbel bed, safe, tv, afzonderlijke badkamer met toilet, lavabo en douche, haardroger, zeep...

Kamertip: Straatzijde wat luidruchtig, niet overdreven, maar uitzicvht op de rambla. Achterzijde rustig.
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 augustus 2015 via mobiele applicatie

Ik heb met m'n vader in dit hotel overnacht. We hebben ieder op een 1 persoonskamer geslapen. Die waren zeker niet groot maar prima om in zo een stad in te slapen. Je hoeft daar toch niks meer te doen dan te slapen. De douche was qua hoeveelheid water ook heel goed. Ik heb alleen een keer overstroming gehad omdat het douchegordijn niet altijd voldoende afsluit.
Ook had de kamer een goed werkende airco. Wat daar geen overbodige luxe was.

Verbleef: augustus 2015