“Erg Leuke Tour!”

Cruising Barcelona Bike Tours
Geclassificeerd als nr. 4 van 356 Outdooractiviteiten in Barcelona
30 mei 2018 beoordeeld

ik heb samen met mijn studenten een erg leuke tour gehad. We zijn goed en vriendelijk begeleid. We hebben leuke delen van de stad gezien, die we daarvoor nog niet eerder bezocht hadden.
Een echte aanrader, mocht je al dat slenteren door de stad zat zijn ;)

CruisingBcnBike T, Guest Relations Manager van Cruising Barcelona Bike Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Hola Thorsten! Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad tijdens de tour. Er zijn nog veel meer delen van de stad die jullie nog niet hebben bezocht, maar die we dolgraag aan jullie willen laten zien!;) Saludos ^Ruby

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een privé fiets tour gedaan met Liselot en op deze manier een goed beeld gekregen van de stad en ook nuttige tips meegekregen voor leuke en lekkere restaurantjes wat ons verblijf nog aangenamer maakte. Echt een aanrader om te doen, gewoon top ! !

CruisingBcnBike T, Guest Relations Manager van Cruising Barcelona Bike Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Hola! Bedankt voor de positieve review! ;) Wat leuk om te horen dat de tour met Liselot zo goed is bevallen en jullie veel aan haar leuke tips hebben gehad! Hasta luego ^ Esmée

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon deze grieten boeken! Niet twijfelen. Op voorhand heel duidelijk afgesproken! Leuke, originele plekjes “ontdekt”. En heeeeeele leuke fietsen. Nicole was een topgids (alle data ben ik wel al vergeten... maar ik heb wel vanalles geleerd!) .

Hola Yasmin! Dankjewel voor de leuke positieve review! ;) Fijn om te horen dat de tour met Nicole zo goed is bevallen! Hopelijk hebben jullie nog een leuke tijd gehad in Barcelona! Hasta luego ^Esmée

23 mei 2018 beoordeeld

Tussen de vele fietsverhuurbedrijven schiet Cruising Barcelona er absoluut boven uit! Vriendelijke service, leuke gids, toffe fietsen!

CruisingBcnBike T, Intern van Cruising Barcelona Bike Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Hola, wat super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent! Misschien tot de volgende keer in Barcelona, dan kunnen we je nog meer laten zien. Saludos ^Olivier

Bekijk meer beoordelingen
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige tour gehad op de ebike!
Leuk om Barcelona eens op de fiets te bezichtigen. Na de tour van 3 uur de fietsen voor de rest van de dag gehuurd. Goede service een echte aanrader.

CruisingBcnBike T, Director de Relaciones con Clientes van Cruising Barcelona Bike Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2018

Hola! Bedankt voor de positieve review en dat jullie ons aanraden! Hopelijk hebben jullie een fijne tijd gehad in Barcelona en wie weet een volgende keer! ;) Hasta luego ^Ruby

Reizigers die Cruising Barcelona Bike Tours bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In Cruising Barcelona Bike Tours geweest? Deel je ervaringen!