Majestic Hotel & Spa Barcelona
NH Barcelona Ramblas(Barcelona)
US$ 230*
US$ 112*
  • Bar/lounge
NH Barcelona Barri Gotic(Barcelona)
US$ 192*
US$ 186*
  • Fitnesscentrum
US$ 112*
  • Bar/lounge
NH Sants Barcelona(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 131*
  • Restaurant
Hilton Diagonal Mar Barcelona(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 276*
  • Restaurant
Praktik Garden(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 130*
Mandarin Oriental, Barcelona(Barcelona)
US$ 814*
Mandarin Oriental
3 juni 2017 beoordeeld

Fantastisch Hotel in het centrum van Barcelona , Perfecte service.
Een rustpunt in deze levendige stad.
Geweldig dakterras met pool.
Vlotte efficiënte verzorging door alle medewerkers.
Bedden zijn perfect.

Kamertip: Hoek Suites geweldig
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
GM-MajesticGroup, Director General van Majestic Hotel & Spa Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2017

Dear ernestweil,

First of all, Thank you for your fantastic review regarding the Majestic Hotel & Spa Barcelona! It is very positive to note that our staff was able to provide you a fabulous stay.

At our establishment, we try to create special moments that enable our guests to escape from their daily routines. Therefore, I am glad that you enjoyed you stay with us. The Majestic team is looking forward to welcoming you soon back again and meantime we wish you the best.

31 mei 2017 beoordeeld

Fantastisch mooi hotel; super vriendelijk en behulpzaam personeel; inrichting super verzorgd tot in de kleinste details. We hebben 4 dagen kunnen genieten vanaf het uitgebreide ontbijt tot 's nachts. Onmogelijk om 1 opmerking te maken. Alles was perfect! De kamers zijn een oase van rust, ondanks de centrale ligging in een druk Barcelona. Vanaf het hotel is de stad makkelijk te voet en met de toeristische bussen te verkennen. Dakterras is een bezoekje waard.

Verbleef: mei 2017
GM-MajesticGroup, Director General van Majestic Hotel & Spa Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2017

Dear NadiaVDS,

Firstly, thank you for your encouraging words regarding the Majestic Hotel & Spa Barcelona! It is very pleasant to observe that you had an excellent time at the Majestic. I am glad to note that our staff was able to delight you during your stay. Our aim is to create magical experiences that enable our guests to forget their daily routines. Therefore, I am really proud of achieving that in this case.

In regards to the confort of the room and the service, it is very favorable to note that it fulfilled your expectations too. All in all, it would be our satisfaction to welcoming you in the not too distant future, meantime the Majestic team wishes you the best.

27 april 2017 beoordeeld

5 dagen in dit zeldzaam mooie en luxueuze hotel mogen vertoeven met mijn gezin. Zelden mij zo een gewaardeerde gast gevoeld. Werkelijk alles werd er aan gedaan om ons in de watten te leggen. Er waren bouwwerkzaamheden achter het appartement wat wij hadden geboekt aan de gang. Om 08.00 uur begon het boren. Direct werden wij verhuisd naar een dubbel zo groot en comfortabeler appartement incl. penthouse ad Euro.1.000,00 per dag, zonder bijbetaling. Alle excuses dat men dit niet wist. Er werd ons tevens drank, chocolade en gratis ontbijt aangeboden. Op de dag van vertrek staakten de taxichauffeurs en de directeur stelde direct zijn privé auto en chauffeur ter beschikking ons weg te brengen. Ongekend deze service. Ons contact in het hotel was Senor Fernando Castillo, de drijvende motor achter deze topservice. Onze complimenten voor alle medewerkers en een aanrader voor iedereen te boeken als Barcelona de reisbestemming is.

Kamertip: Helaas de hogere prijsklasse maar de penthouse aan de straatkant is subliem!
  • Verbleef: april 2017, reisde met familie
GM-MajesticGroup, Director General van Majestic Hotel & Spa Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2017

Dear Corknots,
Thank you for your excellent review of the Majestic Hotel and Spa Barcelona.
We are delighted to know that our staff was quick and responsive as soon as you had a problem. We always appreciate to receive precise feed back from our clients.
We look forward to welcoming you back to the Majestic Hotel & Spa Barcelona in the future.

9 april 2017 beoordeeld

Prachtige ligging voor wie van shoppen op de Passeig de la Gracia houdt. Je krijgt ook echt de indruk om in het leven van de rijke Catalanen te stappen een keer als je buiten komt. In het hotel is het een komen en gaan van behoede klanten uit de hele wereld. Goede service. Tophotel.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
GM-MajesticGroup, Director General van Majestic Hotel & Spa Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2017

Dear Genoeggelachen,
Thank you for your review of our hotel on tripadvisor. We are delighted to read that you enjoyed your stay at the Majestic Hotel & spa of Barcelona. We hope that you go back to the netherlands with wonderful memories from your trip here, in spain.
Best regards,
General manager

12 augustus 2016 beoordeeld

Erg luxe hotel, prachtige comfortabele kamer, perfecte locatie en heerlijk dakterras met klein zwembad. In het hotel ruik je subtiel een fris huisparfum van Bulgari . Het personeel is vriendelijk maar de overige gasten maken de sfeer afstandelijk, hooghartig.
Het dakterras is voor iedereen toegankelijk en daarom 's avonds een gezellige plek om een cocktail te drinken met uitzicht over de stad.

Kamertip: ik verwacht dat alle kamers even luxe zijn.
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
GM-MajesticGroup, Director General van Majestic Hotel & Spa Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2016

Beste petries2016,

Hartelijk dank voor het kiezen voor Majestic Hotel & Spa ter gelegenheid van uw meest recente bezoek aan Barcelona en voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor.

Het is een genoegen om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest en dat de door ons geleverde diensten aan uw verwachting hebben voldaan.

Ik wil u bedanken voor uw feedback en ik kijk ernaar uit u nogmaals te verwelkomen in de nabije toekomst.