Vandaag geopend: 09:00 - 20:00
Opslaan
Van tevoren boeken
Populair: reizigers raden aan van tevoren te boeken!

vertaald door Google
Manieren om De Sagrada Família te ontdekken
vanaf US$ 33,50
vanaf US$ 44,00
vanaf US$ 34,70
vanaf US$ 40,50
Beoordeeld op 29 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit moet je zeker bezoeken als je in bcn bent. Best via internet uw ticket bestellen. Aanrader is ook de toren mee te bezoeken. 29€. Wel een drukke bedoening

Beoordeeld op 29 mei 2018 via mobiele applicatie

Gezien de erg lange rij zijn wij niet naar binnen gegaan maar überhaupt deze bezienswaardigheid van buiten bekijken is al de moeite waard. Super mooi en gedetailleerd.

Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Meest indrukwekkende gebouw die je in Barcelona zult vinden. De bouw is nog steeds niet voltooid maar de details zijn al zo prachtig dat het de moeite is om dit te bezichtigen.

Beoordeeld op 27 mei 2018 via mobiele applicatie

Wat een indrukwekkend gebouw. Zoals bekend is het nog steeds niet af, maar toch is er genoeg te zien. Daarnaast is het leuk om de torens te bezoeken. Hoe groot de sagrada is valt vooral op bij binnenkomst.

Beoordeeld op 23 mei 2018

Wij boekten onze tickets voordien, wat een grote aanrader is! Een duurder ticket (met bezoek aan een toren) is interessant, maar niet noodzakelijk. Je moet wel je spullen in een locker steken wanneer je een toren bezoekt en voor die locker moet je een eurostuk gebruiken, misschien handig om dat op voorhand te voorzien.

De kerk is in ieder geval fenomenaal.