Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.642)
Beoordelingen filteren
1.642 resultaten
Waardering van reizigers
1.256
229
90
43
24
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.256
229
90
43
24
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.642 beoordelingen
Beoordeeld op 2 juli 2016

Heerlijk luxe stadshotel gevestigd in de luxe winkelstraat Passeig de Gracia! De kamers zijn modern ingericht en niet al te groot. Een echte aanrader is het ontbijt,.... heerlijk! Lekker de tijd nemen en rustig wakker worden tijdens het lezen van je krantje. De locatie is super,.... Echt een heerlijke plek om de stad te verkennen. Je wandelt zo naar de Ramblas om vervolgnes door te lopen richting strand (strand is 20 min lopen). In het hotel heb je voor de rest een super relaxed zwembad met Turkse sauna en het 2* Moments restaurant en een hippe cocktail bar om het helemaal af te maken. Zoek je luxe en ontspanning zonder onnodige poespas dan is het Mandarin the place to be.

Datum van verblijf: augustus 2015
Bedank 19bj76
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MandarinOrientalBCN, Gerente van Mandarin Oriental, Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2016
Google-vertaling

Dear 19bj76,

Thank you for sharing your opinion on TripAdvisor following your recent stay in Mandarin Oriental, Barcelona.

We are happy to learn that you enjoyed your stay with us, and that you appreciated our central location, breakfast, Spa, Moments restaurant and Banker´s Bar.

We look forward to welcoming you back to Mandarin Oriental, Barcelona in the near future!

Yours sincerely,

André Devillers
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 december 2014 via mobiele applicatie

Erg prettig hotel.... Goede service en perfect gelegen in het centrum van Barcelona. De garden rooms zijn echter wel wat gehorig (geluid van de achtergelegen school overdag) kamers zijn modern en schoon, en daarbij een perfecte persoonlijke ontvangst!

Datum van verblijf: december 2014
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Mels W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MandarinOrientalBCN, Gerente van Mandarin Oriental, Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2014
Google-vertaling

Dear Mels W,

Thank you for your comments regarding your stay with us.

We have taken note of your concerns and will use your feedback to improve. If you wish to send us your details on a more private email to mobcn-info@mohg.com we will be happy to note down your preference for a room facing the Boulevard for future stays.

Very sincerely,

Vincent Studer
Resident Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 februari 2014

Het Mandarin Oriental is een prachtig hotel op een zeer centrale locatie. Kamers zijn modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Het hotel heeft een geweldige ontbijt-lunch zaal met een unieke atmosfeer.
Het grootste compliment gaat echter naar het personeel. Zij maken het verschil en stralen een betrokkenheid uit, die je zelden tegenkomt. Het personeel, van receptie, conciërge tot restaurant, geeft je het gevoel welkom te zijn en doet alles net iets beter.

Kamertip: Ik heb een kamer aan de tuinzijde gehad. Prima en rustig. Ik kan de straatzijde niet beoordelen.
Datum van verblijf: februari 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank FBJM O
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 maart 2012

In maart verbleven we 3 nachten in dit hotel, waarvan de lokatie fantastisch is.

De kamer waarin we verbleven (316) voldeed niet aan mijn verwachtingen. Naast het feit dat de kamer klein is, dat overigens niet erg hoeft te zijn in een stadshotel, stoorde ik mij wel het meest aan de badkamer:
- zeer kleine badkamer, onvoldoende ruimte om de toiletspullen kwijt te kunnen.
- erg vervelend vond ik dat de wc niet apart is. De wc staat pal naast het handdoekenrek tegen de muur gedrukt, geen tussendeur of iets dergeljiks. Voor een twee-persoonskamer kan dit echt niet.
- geen goede verlichting voor spiegel, geen make up spiegel aanwezig.
- de stortdouche was dicht tegen de muur, boven het inklapbare invalide zitje. Op die plek sta je daar niet prettig onder.
- en het rook er niet fris. Na een 2e melding heeft het hotel dit deels verholpen door een luchtverfrisser apparaat neer te zetten.

De kamers zijn wel schoon, schone witte handdoeken en frisse lakens. Echter op de eerste dag toen we aankwamen bleek de douche niet droog te zijn en er lag zelfs een gebruikt shampoo flesje. De keren daarna is telkens keurig netjes schoongemaakt.

De service is goed. De eerste dag lieten ze wat steken vallen, ze vertelde dat ze een 'special group' hadden. Echter mogen zij dit probleem niet bij ons neerleggen. Ze hebben het ongemak van de 1e dag goed gemaakt door ons een late check out aan te bieden waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt.

De sfeer in het hotel is erg prettig en ontspannen. We hebben iedere dag heerlijk genoten van het zwembad, de stoomsauna en het dakterras.

Datum van verblijf: maart 2012
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Uhm-NL
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MandarinOrientalBCN, Gerente van Mandarin Oriental, Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken