Inside Barcelona Apartments Esparteria
NH Barcelona Barri Gotic(Barcelona)
  • Fitnesscentrum
NH Hesperia Barcelona Presidente(Barcelona)
  • Restaurant
NH Sants Barcelona(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
NH Barcelona Ramblas(Barcelona)
Zie aanbieding
Praktik Garden(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Hesperia Sant Joan(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
Expo Hotel Barcelona(Barcelona)
Agoda.com
  • Zwembad
Hotel Praktik Vinoteca(Barcelona)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Hotel 1898(Barcelona)
Priceline
1 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier met onze twee tienerkinderen drie nachten geslapen. De check in verliep uitstekend en vriendelijk. Het appartement ligt boven het verhuurbureau en is met de taxi tot op 100 meter afstand te bereiken. Klein liftje en een stevig aantal kleine trappen naar boven toe. De woonkamer annex keuken is niet groot, maar functioneel. Twee slaapkamers met opende kinderkamer wel wat korte bedden (slagje te klein voor onze kids van boven de 1.70 meter).
Lekkere douche, wasmachine, oven en magnetron. Helaas geen afwasmachine, jammer! Wel weer uitstekende WiFi!!
Zeer centraal gelegen in El Born met vele restaurantjes en kleine boetiekjes om je heen. Metro Jaume ligt op drie minuten lopen. Zeker een aanrader als alternatief voor twee hotelkamers.

Verbleef: januari 2016, reisde met familie
10 november 2015 beoordeeld

Het was de eerste maal dat we een appartement boekten in plaats van een hotel omdat we er 6 dagen verbleven. Geweldige ervaring. 50 m2 ruim met kleine balkonnetjes. Alle vorige positieve reviews zijn correct. Proper, volledig uitgerust (zelfs wasmachine/droogkast). Veel privacy waardoor huiselijke sfeer. Vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Fietsverhuur naast de deur. Veel keuze op korte wandelafstand, zowel horeca, winkeltjes, park en cultuur. Kleine lift voor 3 personen (voor ons geen probleem). Buren hoorbaar wanneer luidruchtig.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
4 november 2015 beoordeeld

Een prima organisatie die alles wat je nodig hebt voor jouw verblijf in Barcelona prima organiseert. Het appartement waar wij verbleven was werkelijk geweldig, met een prachtig terras waar wij dan ook heerlijk in het zonnetje hebben genoten.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
1 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een week in een 3 kamer appartement verbleven, op de vierde etage. Het huis heeft een liftje. Het appartement is strak en comfortabel ingericht. Een zitkamer met open keuken. De keuken heeft een oven, magnetron, koelkast en wasmachine. Het enige wat ontbreekt is een afwasmachine. De badkamer heeft een ruime douche met wc en separaat een wastafel. De ene slaapkamer heeft twee losse eenpersoonsbedden en de andere een tweepersoonsbed. Het appartement ligt uitstekend; binnen een straal van 200 meter liggen vele hele goede restaurantjes, om de hoek een bakker, een supermarkt en veel boetiekjes. Let wel, je hoort de geluiden van de stad, al is dit niet heel erg storend als je de ramen 's nachts dicht houdt. Het appartement heeft ook airco, maar die hebben we niet gebruikt. Volgens ons kan het niet beter in een authentiek stukje Barcelona, El Born.

Verbleef: mei 2015
5 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog niet eerder een appartement geboekt? Ik ook niet! Maar als ik weer eens naar BCN ga, zal ik hier altijd weer komen! Top!!! Heerlijk ruim appartement, schoon, comfortabel, modern ingericht. Prima airco, fijn bed, TV met satelietzenders, wifi, keurige keuken (al ben je gek als je gaat koken in BCN). Belangrijk: ons appartement was heel rustig!
Prijs? Slechts €100 per nacht voor 2 personen is het dubbel en dwars waard!
Kortom:geweldig!! Paar min-puntjes (als ik toch iets moet melden...) de wifi werkt niet even stabiel en de warm watervoorziening is wat beperkt dus niet te lang douchen!

Verbleef: juli 2014, reisde met familie