“Geweldige plek om te slapen”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Inside Barcelona Apartments Esparteria
Beoordeeld als nr. 76 van 735 bijzondere accommodaties in Barcelona
31 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi appartement, goed geprijsd, geweldig uitzicht, ideale locatie, vriendelijke mensen die je echt álles laten zien en zelfs zorgen dat er koud drinken klaar ligt bij aankomst. Deze onthou ik zeker, hier kom ik nog eens terug.

Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

1 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier met onze twee tienerkinderen drie nachten geslapen. De check in verliep uitstekend en vriendelijk. Het appartement ligt boven het verhuurbureau en is met de taxi tot op 100 meter afstand te bereiken. Klein liftje en een stevig aantal kleine trappen naar boven toe. De woonkamer annex keuken is niet groot, maar functioneel. Twee slaapkamers met opende kinderkamer wel wat korte bedden (slagje te klein voor onze kids van boven de 1.70 meter).
Lekkere douche, wasmachine, oven en magnetron. Helaas geen afwasmachine, jammer! Wel weer uitstekende WiFi!!
Zeer centraal gelegen in El Born met vele restaurantjes en kleine boetiekjes om je heen. Metro Jaume ligt op drie minuten lopen. Zeker een aanrader als alternatief voor twee hotelkamers.

Verbleef: Januari, 2016, reisde met familie
10 november 2015 beoordeeld

Het was de eerste maal dat we een appartement boekten in plaats van een hotel omdat we er 6 dagen verbleven. Geweldige ervaring. 50 m2 ruim met kleine balkonnetjes. Alle vorige positieve reviews zijn correct. Proper, volledig uitgerust (zelfs wasmachine/droogkast). Veel privacy waardoor huiselijke sfeer. Vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Fietsverhuur naast de deur. Veel keuze op korte wandelafstand, zowel horeca, winkeltjes, park en cultuur. Kleine lift voor 3 personen (voor ons geen probleem). Buren hoorbaar wanneer luidruchtig.

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
4 november 2015 beoordeeld

Een prima organisatie die alles wat je nodig hebt voor jouw verblijf in Barcelona prima organiseert. Het appartement waar wij verbleven was werkelijk geweldig, met een prachtig terras waar wij dan ook heerlijk in het zonnetje hebben genoten.

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
1 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een week in een 3 kamer appartement verbleven, op de vierde etage. Het huis heeft een liftje. Het appartement is strak en comfortabel ingericht. Een zitkamer met open keuken. De keuken heeft een oven, magnetron, koelkast en wasmachine. Het enige wat ontbreekt is een afwasmachine. De badkamer heeft een ruime douche met wc en separaat een wastafel. De ene slaapkamer heeft twee losse eenpersoonsbedden en de andere een tweepersoonsbed. Het appartement ligt uitstekend; binnen een straal van 200 meter liggen vele hele goede restaurantjes, om de hoek een bakker, een supermarkt en veel boetiekjes. Let wel, je hoort de geluiden van de stad, al is dit niet heel erg storend als je de ramen 's nachts dicht houdt. Het appartement heeft ook airco, maar die hebben we niet gebruikt. Volgens ons kan het niet beter in een authentiek stukje Barcelona, El Born.

Verbleef: Mei, 2015
5 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog niet eerder een appartement geboekt? Ik ook niet! Maar als ik weer eens naar BCN ga, zal ik hier altijd weer komen! Top!!! Heerlijk ruim appartement, schoon, comfortabel, modern ingericht. Prima airco, fijn bed, TV met satelietzenders, wifi, keurige keuken (al ben je gek als je gaat koken in BCN). Belangrijk: ons appartement was heel rustig!
Prijs? Slechts €100 per nacht voor 2 personen is het dubbel en dwars waard!
Kortom:geweldig!! Paar min-puntjes (als ik toch iets moet melden...) de wifi werkt niet even stabiel en de warm watervoorziening is wat beperkt dus niet te lang douchen!

Verbleef: Juli, 2014, reisde met familie
30 augustus 2013 beoordeeld

Dit appartement is zeker een aanrader. Voor weinig geld heb je een schoon appartement op een van de beste locaties van Barcelona.
* makkelijk bereikbaar van het vliegveld: bus en metro of per trein ( allemaal met BCN kaartje)
* mooie locatie, vlak bij de haven/ strand ( loopafstand)
* metro haltes dichtbij (minder dan 5 min loop afstand).
* personeel heel vriendelijk en behulpzaam ( Engels en Spaans)
* snelle internet verbinding ( wifi 10mb)
* goede voorzieningen in appartement van strijkplank tot broodroaster, alleen een wasmachine ontbrak voor als je niet veel kleding bij je hebt en lang verblijft. Maar als her goed is hebben ze daar een service voor.
* bedden zijn schoon alleen wel klein voor lange noord Europeanen. Wij zijn niet zo lang en pasten net met z'n tweeën. Het matras is niet zo super als tuis maar daar wen je wel na 1 of 2 nachtje aan.

Tip: koop een bcn 3,4 of 5 dagen kaart voor het openbaar vervoer. Vanaf deze locatie is alles zo dichtbij je kan lopen of met de metro overal snel komen.

Volgende keer dat wij weer gaan hopen wij deze plek weer te kunnen boeken.

• Verbleef: Augustus, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Barcelona bekeken
Hotel Ciutat de Barcelona
479 beoordelingen
Inside Barcelona Apartments Mercat
Inside Barcelona Apartments Vidreria
Prijzen weergeven

In Inside Barcelona Apartments Esparteria geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Inside Barcelona Apartments Esparteria

Adres: Calle Esparteria 1 | entrance at Carrer Volta dels Tamborets 9, 08003 Barcelona, Spanje
Locatie: Spanje > Catalonië > Provincie Barcelona > Barcelona > El Born / La Ribera
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kitchenette
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 76 van 735 bijzondere accommodaties in Barcelona
Prijsklasse: € 93 - € 201 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Inside Barcelona Apartments Esparteria 3.5*
Aantal kamers: 5
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Agoda en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Inside Barcelona Apartments Esparteria met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Inside Barcelona Apartments Esparteria Hotel Barcelona

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?