“top ervaring”
Beoordeling van Arros i Peix Barcelona

Arros i Peix Barcelona
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Arros i Peix Barcelona is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 572 van 11.024 Restaurants in Barcelona
Wijk: Barri Gòtic
Wijk: Barri Gòtic
1 juni 2018 beoordeeld

we werden in stijl ontvangen met een frisse cava, we konden aan de vistoog zelf uitkiezen wat we gingen eten, super concept ! De vis was SUPER klaar gemaakt met een top wijntje erbij ! zalig :)

ArrosiPeix, CM van Arros i Peix Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2018

Thank you very much for your review Geachte klant, we waarderen uw bezoek en de tijd die aan de herziening is besteed.
We hopen je weer te zien bij Arròs i Peix.

25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Arros i Peix.
Bij binnenkomst werden we verwelkomd met een drankje en dan krijg je uitleg over alle vis die op dat moment in huis is en mag je een keus maken. Zeer originele aanpak, en kundig advies.
Eten vlot op tafel, zeer smakelijk bereid en vriendelijke bediening. Schelpjes in rode saus en mini schelpjes on knoflookolie als voorgerecht, monkfish en zeebrasem in zoutkorst als hoofdgerecht.
Dessert was ook super, triple chocolate, naast een lekkere cappuccino.
We hadden online gereserveerd, dus kregen 30% korting, voor een 2-persoons 3 gangen diner inclusief fles wijn waren we ongeveer 110 euro kwijt

9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weinig toe te voegen aan de vele positieve beoordelingen. Resto ligt aan de rand van de toeristische wijk en heeft een sfeer die veel aantrekkelijker is dan de vele tourist-traps.

8 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk concept! Gratis glaasje cava. Vlotte en super vriendelijke bediening! Eten was simpel maar goed

28 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden onlangs geboekt om19h30 en hadden normaal recht op.30% korting. Echter door een massa betoging was de straat afgesloten en toegang tot restaurant quasi onmogelijk. We zijn met 1 uur vertraging toegekomen en kregen de korting iet meer, wat spijtig was en het meteen een héél stuk duurder maakte.
Al bij al is het niet zo'n goedkope plek.
Het eten en de bediening is echter zeer goed en erg lekker. Zoals eerder al beschreven kies je bij aankomst en betaal je op basis van gewicht, men is heel soepel in het bepalen van de grootte van de portie en past dit vlot aan.

Reizigers die Arros i Peix Barcelona bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In Arros i Peix Barcelona geweest? Deel je ervaringen!