“Heerlijke tapas in een modern jasje”
Beoordeling van Dona Rosa

Dona Rosa
Geclassificeerd als nr. 146 van 11.041 Restaurants in Barcelona
Wijk: El Raval
Wijk: El Raval
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Mooi/modern gepresenteerde tapas. Echt alles wat we hadden besteld was lekker. De hummus geserveerd met warme pita is echt een aanrader.

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten, binnen gezeten. Vriendelijk personeel, lekkere gerechtjes en de sangria was ook goed. Enige minpunt was dat onze tafel niet (goed) was afgenomen bij binnenkomst.

28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit is super. Spontaan gevonden, echte aanrader. Klein maar gezellig terras. In de buurt van museum of contemporary

23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De tapas was heerlijk. De bediening was vriendelijk. Het terras was verschrikkelijk. Veel skaters en het geluid van de skateboards vond ik overweldigend. Er zat een groep Belgische skaters voor me die drugs aan het gebruiken waren en ze haalden eten op andere locaties en aten het op dit terras. Personeel zei er niets van. Ik voelde mij niet echt op mijn gemak tijdens het eten. De smaken waren heerlijk maar de ambiance heeft het voor me verpest.

19 oktober 2016 beoordeeld

Heerlijk tapas op een leuk en gezellig terras om de hoek bij ons appartement. Fijne bediening en niet duur! We hebben hier niet voor niks meerdere keren gegeten!

Reizigers die Dona Rosa bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In Dona Rosa geweest? Deel je ervaringen!