Beoordeeld op 13 oktober 2017

Dit hotel is een aangename verrassing! Het is met smaak ingericht, met een hippe loungebar. De bediening is vlot en bijzonder vriendelijk. Fijn bed en brandschone kamer. Zeker niet dure roomservice met heerlijke hapjes.

Kamertip: De kamers aan de binnenplaats hebben nauwelijks uitzicht, maar zijn heel rustig.
Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
adjuntodireccion2016, Hotel The Corner van The Corner Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2017

Dear Guest,

We are happy to know that your experience at our hotel was wonderful and we take the chance to thank you for your high reviews about our staff, services and facilities.

We would be more than happy to welcoming you again in the near future!

Kind regards,
The Corner Hotel

Beoordeeld op 18 juli 2017 via mobiele applicatie

Bezocht in maart 2017
Hotel is modern en strak ingericht en was nog niet zo heel lang open ten tijde van ons bedoel. Het hotel ligt ca 10min lopen vh centrum. Kamers zijn erg sfeervol met een prachtige badkamer. Ontbijt is los te boeken.
Fijne service personeel
Aanrader!!

Datum van verblijf: maart 2017
adjuntodireccion2016, Adjunto Dirección van The Corner Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2017

Dear Guest,

We would be more than happy to welcoming you again in the near future.

Kind regards from Barcelona,

Beoordeeld op 5 juli 2017

Wij verbleven er 4 nachten voor een citytrip. De locatie is in orde om alles te bezoeken als je tegelijk een metrokaart neemt. De metro brengt je tevens ook van de luchthaven tot bijna aan het hotel ( 10' lopen ). Zeer aangenaam hotel, heel mooi ingericht met zeer goede bedden. Een aanrader !

Datum van verblijf: juli 2017
adjuntodireccion2016, Adjunto Dirección van The Corner Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2017

Beste gasten,

We zijn blij om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel, en we willen u bedanken voor uw positieve feedback!
We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te verwelkomen!

Met vriendelijke groet uit Barcelona,

Beoordeeld op 27 juni 2017

In dit sfeervolle prachtige nieuwe hotel hebben wij een geweldige tijd gehad. Niets is te veel voor alle personeelsleden van the Corner! We voelden ons direct welkom en hebben genoten van de luxe in de kamer en badkamer en het heerlijke dakterras met zwembad. Zalig!!

Datum van verblijf: juni 2017
adjuntodireccion2016, Adjunto Dirección van The Corner Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2017

Beste mevrouw Jacqueline,

Wij zijn blij om te horen dat u een geweldig verblijf heeft gehad in ons hotel en we willen u bedanken voor uw positieve feedback!

We hopen u binnenkort nogmaals te verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet uit Barcelona,

Beoordeeld op 4 mei 2017

Relatief nieuw hotel. Ziet er mooi uit. Strak, modern, maar toch ook warm. Je moet er van houden natuurlijk.

Ik heb er slechts één nacht kunnen slapen, maar dat beviel prima. Ruime kamer, goede internetverbinding en prima bed. Het ontbijt is niet super uitgebreid, maar voldoende wat mij betreft. Het personeel was uitstekend.

Beneden in de lobby is een openbare bar (dus ook toegankelijk voor mensen die geen gast zijn, zoals gebruikelijk in andere hotels in Barcelona). Het was er overdag redelijk druk met mensen die er komen werken/ lunchen/ vergaderen. Dat was in ieder geval beide doordeweekse dagen tijdens mijn verblijf zo. Niet hinderlijk trouwens.

Als ik de kans heb, ga ik hier zeker nog eens terugkomen. Hoewel dat ook van de prijs zal afhangen. Veel nieuwe hotels die ik ontdekt heb in Barcelona, kenden een goede prijs/ kwaliteitsverhouding. Zodra ze wat bekender werden ging de prijs navenant omhoog, helaas. De tijd zal leren hoe dat zich bij dit hotel zal ontwikkelen.

Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
adjuntodireccion2016, Adjunto Dirección van The Corner Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2017

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback op Tripadvisor!

We zijn blij om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons en dat u van plan bent om nog een keer bij ons terug te komen. Wij proberen altijd de verwachtingen van onze gasten te overtreffen en het is goed om te weten dat onze effort opgemerkt word.

Hopelijk mogen we u snel weer begroeten!

Met vriendelijke groeten vanuit zonnig Barcelona,

Rafa Górriz