Beoordeeld op 25 november 2015

Candido is een mooi klassiek hotel met ruime kamers, geweldige badkamer met enorme douche. Behulpzaam personeel, goed restaurant (specialiteit speenvarken), zwembad met comfortable ligbedden en handdoekenservice. Gunstig (rustig, tenzij er net kermis is) gelegen.

Kamertip: op de begane grond zijn kamers uitgerust met een eigen terrasje
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 juli 2015 via mobiele applicatie

Geen toegang tot het zwembad!! We hadden al iets gelezen over dat mensen vroeger of later in het seizoen niet konden/mochten zwemmen, maar wij dachten 'het is 17 juni dus dat komt op zeker goed'. Wij hebben dit hotel geboekt juist vanwege het zwembad dus belachelijk dat je er dan niet in mag.
Harde bedden :-(
10 minuten bij de bar staan wachten voor het bestellen van een drankje maar er loopt werkelijk niet één personeelslid langs
Wifi niet ok

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 augustus 2014

Mooie en leuke locatie. Kamer top. Personeel vriendelijk. Ontbijt voldoende. Locatie verder weg van het centrum, derhalve is gebruik openbaar vervoer noodzakelijk. Segovia is een aanrader om te bezichtigen.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 juli 2014

Door mijn eigen domme fout had ik een dubbele boeking gedaan (bij 2 verschillende hotels). Ik merkte dit pas de avond vooraf. De mensen van Candido hebben onze kamers gewoon herboekt zonder bijkomende kosten (terwijl zij hiervoor wettelijk 200 € hadden mogen aanrekenen). Ik denk dat je een dergelijke eerlijkheid niet meer veel meemaakt.

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie
Beoordeeld op 2 oktober 2013

Het is een groot recent hotel met zeer ruime kamers maar tapijt in kamers en gang is vol vlekken.
Er is een bouwwerf naast het hotel wat stoort als aan het zwembad ligt.Het personeel is erg vriendelijk en het ontbijt is uitgebreid.Het restaurant van Candido in de stad is een afrader. Het is er erg druk, personeel is onvriendelijk en het eten (lechazo ) was niet zo lekker en weinig en aan prijzige kant.Het is het slachtoffer van zijn populariteit en moet inboeten aan kwaliteit.

• Verbleef: juli 2013, reisde met een partner