Beoordeeld op 9 oktober 2016

De kamer kon er nog door maar s'avonds was het eten niet te vreten. Het ontbijt was OK. (middagmaal namen we in de stad). Als zakenhotel zou het misschien wel in aanmerking komen want er waren meerdere (grote en kleine) vergaderzalen.

• Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 1 oktober 2016 via mobiele applicatie

Zeer goed stadshotel. Mooie ruime kamer, erg goed ontbijt. Paar minuten lopen van stadscentrum. Tien tellen lopen van stadspark. Erg krappe parkeergarage, dus de sensoren van de auto doen hun werk als de chauffeur goed luistert.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 augustus 2015 via mobiele applicatie

Comfortabel hotel in het centrum van Salamanca. Goede bedden, ruime kamer met kluisje en minibar, nette badkamer met alle comfort. Parkeer garage 15euro. Ontbijt is zeer uitgebreid. Het centrum is goed aan te lopen. Kortom een prima hotel om terug te komen.

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Angel M, Dpto de Calidad van Exe Salamanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2015

Thank you very much for choosing us for your stay in Salamanca. We are sorry if the evening meal was not as you expected. We will make sure to improve it for your next time you come and visit us. We thank you again for your comments that help to improve our services day by day.

Best regards,

Beoordeeld op 20 september 2014

We verbleven hier 2 nachten. De kamer is gemiddeld en het geheel kan een opfrisbeurt gebruiken. Zeer harde bedden, maar dat is persoonlijk. Verder schoon. Een eigen parkeergarage aan de overkant van de straat. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en van goede kwaliteit. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum.

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner
Angel M, Dpto de Calidad van Exe Salamanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2014

I am Angel Martin, Guest experience at the Tryp Salamanca Centro. Thank you very much for choosing us. Your comments are the best news for our Director and our team.. We hope to see you again.

Best regards,

Beoordeeld op 14 augustus 2012

Dit hotel grenst aan een park op ongeveer 5 minuten loopafstand van het centrum. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn schoon en comfortabel. De airco functioneert prima en maakt nauwelijks geluid.Het ontbijt is uitgebreid en verzorgd. WIFI is gratis.

• Verbleef: augustus 2012