Beoordeeld op 8 oktober 2017 via mobiele applicatie

Perfect gelegen, perfecte ontvangst, met hapje en drankje,parking ( 13€ per dag) ,uitgebreide bibliotheek,schitterend ontbijt,Engels sprekend personeel,restaurant heel duur voor wat men krijgt , geld niet waard,in week- end soms veel lawaai op de patio.

Datum van verblijf: oktober 2017
Sergio M, Director General van Hotel Hospes Palacio de San Esteban, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2017

Thank you very much for rating our hotel. We are glad to know that you had a great stay with us and hope to welcome you again on your next visit to Salamanca.

Beoordeeld op 28 juni 2017

Aan de rand van Salamanca ligt dit bijzonder stijlvolle hotel. Alle bezienswaardigheden zijn te voet te doen. Via een speciale mail actie vanuit hotel een junior suite geboekt: geweldig, maar airco was niet geheel toereikend.
Zeer behulpzaam personeel, niet allen beheersen de Engelse taal.
Parkeerkosten zijn 15 euro per dag. Er zijn bouwwerkzaamheden vlakbij hotel. Terras buiten waar ook gegeten kan worden gedurende de gehele dag.

Datum van verblijf: juni 2017
Sergio M, Director General van Hotel Hospes Palacio de San Esteban, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2017

Thank you for sharing your experience at our hotel through the Guest Satisfaction Survey.
We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations.
Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. Thank you again for your time and come visit us again soon!

Beoordeeld op 25 juni 2017

Hotel is ideaal gelegen, zeer dicht bij de katedraal. Zeer vriendelijk personeel. Mooie kamers, verzorgd en net. Ontbijt was super goed.
Voor de parking moet je wel extra betalen. 15€ per dag.
Niks aan te merken op dit hotel. Fantastisch gewoon

Kamertip: Wij hadden geen kamer met uizicht op het klooster San Esteban maar dit stoorde niet
Datum van verblijf: juni 2017
Sergio M, Gerente van Hotel Hospes Palacio de San Esteban, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2017

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn erg blij dat u in ons hotel een leuk verblijf heeft geleverd. Wij nemen nota van uw suggestie om onze service te verbeteren. We verwachten u weer te zien op uw volgende bezoek aan Salamanca

Beoordeeld op 23 juni 2017

Zeer verzorgd, authentiek, en rustiek restaurant in een ruime grote stenen ruimte. Piekfijn verzorgde tafels, met mooie setting. Verzorgd lunchbuffet en een gewone lichte paella ( meer een rijstschotel). Vooral de setting is bekorend. Vroeger was dit een klooster. Ook een mooi terras

• Reistype: Reisde voor zaken

Thank you very much for the wonderful rating. We are glad to know that you had a great stay in our hotel and we look forward to welcoming you again when you return to Salamanca.

Beoordeeld op 22 oktober 2016

Een stijlvol en modern hotel gelegen in de voormalig klooster, dicht bij het historische centrum. De ontvangst was prima, onze auto werd geparkeerd. De superieure kamer was niet groot, maar voorzien van alle comfort. Ook het ontbijt was conform de standaarden van een 5-sterren hotel.
Kortom, een aanrader als je naar Salamanca reist.

Datum van verblijf: oktober 2016
Sergio M, Gerente van Hotel Hospes Palacio de San Esteban, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2016

Thank you very much for rating our hotel. We are happy to know that you had a great stay with us and we hope to welcome you again when you return to Salamanca.