Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

Fijne ruime kamers met balkon met mooi uitzicht op oude stad van Toledo. Goede service en vriendelijk personeel dat over het algemeen goed Engels spreekt. Redelijk ontbijtbuffet. Parkeren op eigen terrein.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is heel mooi gelegen met zicht over de stad .De ingang van het hotel is een apart gebouw en heel mooi de rest van het hotel is modern maar niet zo mooi.De kamers zijn ruim en mooi met uitzicht over de stad.De badkamer is zeer mooi bad met douche dan nog een aparte douche en wc met deur .Het ontbijt is lekker maar zeker geen 5 sterren.Er is ook gratis parkeerplaats.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 26 april 2018 via mobiele applicatie

Dit prachtig gelegen hotel ligt buiten het centrum. De kamers kijken allen uit op de stad, een plaatje. De kamer van ons 319 was erg ruim en had alles. Aparte douche, bad en toilet. Ook voldoende zeep shampoo etc. Terras was lekker ruim met voldoende privacy. De ontvangst was koeltjes. Je kunt vragen hoe de reis was? 4 man staarde ons aan. Later was het personeel voorkomend en regelde ligbedden bij het zwembad. We hebben hier niet gegeten noch ontbijt noch diner. Wat we misten bij 5 sterren hotel was water op de kamer. Voor een dergelijk hotel mag dat wel vind ik! Verder kom ik graag terug.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 4 februari 2018

Onderweg naar het zuiden hier een overnachting gedaan. Van te voren een romantisch arrangement geboekt, helaas wat daar in zat ( cava en chocolaatjes bijaankomst ) nooit gezien. De lokatie is uniek en het gebouw is prachtig alhoewel er toch wel achterstallig onderhoud te constateren is. De kamer is groot met terras en uitzicht op Toledo.
De inrichting is echter armoedig en mag wel eens grondig gerestyled worden.
Badkamer is prima alleen er kwam alleen warm water uit de kranen , ook uit de koud water kranen ?! De roomservice was prima en ook het ontbijt was in orde.
Kortom: veel potentie maar hoogste tijd voor innovatie.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

Mooie kamers met mooi uitzicht op het prachtige Toledo, luxueuze badkamer, groot terras, rustig alhoewel toch wel een groot hotel en zeer aangenaam zwembad. Toledo is een mooie stad, heel rijk aan geschiedenis.

Datum van verblijf: augustus 2017