Beoordeeld op 6 september 2017 via mobiele applicatie

Centraal en toch rustig gelegen in het centrum van Toledo.
De staf doet er alles aan om het naar je zin te maken.
prima kamer en een uitstekend ontbijt.
De auto geparkeerd in de kelder. De kosten hiervan zijn wel hoog 17euro per nacht.

Datum van verblijf: september 2017
Cristina E, Director Comercial van Hotel San Juan de los Reyes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2017

Thanks for your review!

Beoordeeld op 19 juli 2016

Geweldig, wat een service voor gasten.
Prima kamers en zeer schoon.
Parkeer gelegenheid onder het hotel, wel kosten aan verbonden maar je hoef niet te zoeken naar een plek.
Ontbijt heel uitgebreid.
Personeel heel goed en hebben alles voor je over.
Leuk terras bij het hotel waar je prima kunt eten.
Gaat u naar Toledo, wij kunnen u dit hotel aanbevelen.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 24 juni 2016

Niets dan lof voor dit hotel. De ontvangst, uitleg over de stad etc. Echt alles wat je in een ****hotel kan verwachten. We zouden er morgen weer heengaan als we naar Toledo zouden gaan. Goede kamers en badkamer. Voor deze prijs met deze kwaliteit is heel erg moeilijk te vinden.

Kamertip: Alle kamers zijn rustig omdat ´s-avonds alle toeristen weg zijn.
Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 3 juni 2016

Dit hotel in de joodse wijk, vind ik een echte aanrader. Mijn kamer lag aan de achterzijde van het hotel en was groot genoeg om te slapen, maar er was ook een groot balkon bij. Heerlijk om even te zitten na de lange wandelingen in het heel mooie Toledo. In het hotel is geen restaurant, dus eten gebeurd buiten de deur. Op de maandag avond hebben we moeizaam een restaurant gevonden, alsof Toledo na 18uur sluit wanneer de massa touristen vertrokken zijn.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 8 juli 2015

Een zalig hotel in het midden van de stad. Een mooie oude voorgevel siert het pand. Daarachter is alles nieuw. De benedenverdieping, receptie, restaurant is helemaal vernieuwd. De kamers boven zijn qua meubilair wat gedateerd, maar de kamers zijn prima en de badkamer eveneens. Erg goed is de koeling in het hotel. Buiten was het 40 graden, binnen prima koel.
De receptie bestaat louter uit vriendelijke, goed Engels sprekende en zeer behulpzame mensen. In de nabijheid, op loopafstand is heel oud Toledo te belopen en te bewonderen.
Wanneer je met de auto komt is het noodzakelijk deze in de garage onder het hotel te parkeren, € 17,00. Veilig en koel. In het noorden van de stad zijn grote parkeerterreinen, ver weg en of dat veilig is? Ik doe het niet.
Uitstekend hotel, een aanrader voor een prima prijs. Overigens snelle WiFi, inclusief!

Datum van verblijf: juli 2015