“lekkere, authentieke keuken”

Clandestina De Las Tendillas
Geclassificeerd als nr. 17 van 472 Restaurants in Toledo
25 mei 2018 beoordeeld

Authentieke keuken, lekker bereid.
uitstekende service, begeleiding bij keuze gerechten (zo wordt je erop attent gemaakt dat het kalfsvlees over zwezeriken gaat, en dat varkensschouder van een ibericovarken rood vlees zal opleveren, ook als het gegaard is).
Mooie wijnkeuze voor een eerlijke prijs (minder dan het dubbel van de winkelprijs, ben je als Belg niet gewoon)
alles bij mekaar een erg goede maaltijd voor een zeer redelijke prijs

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect we hebben ons laten begeleiden door de ‘ober’. Echt fijne gerechten, de perfectie van de Spaanse kleine gerechten.

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was eventjes zoeken in de minder toeristische straatjes, maar het loonde de moeite! We hebben hier gisterenavond heel lekker gegeten. Het leuke aan dit restaurant was dat we alle gerechten konden delen zodat we ons konden onderdompelen in een variëteit van smaken. We namen burrata, albondigas, ravioli en tot slot perdiz (patrijs), alles heel lekker en origineel klaargemaakt. Ook de inrichting is mooi en origineel. En de bediening was zeer sympathiek. Echt een aanrader!

DiegoToledo, Director de Relaciones con Clientes van Clandestina De Las Tendillas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 januari 2018

ati we waarderen uw zicht en commentaar.

Hartelijke groeten,

26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier beland om eigenlijk een cocktail te gaan drinken voor het eten , echter we zijn hier gelijk gaan eten aangezien het er mooi uit zag en de kaart ook goed was.
Mn partner nam burata en ik het schouder van het eberico varken. Het was heerlijk.
Een goede aanrader. We hadden er een heerlijk wijntje bij.

Mafrab we waarderen uw zicht en commentaar.

Hartelijke groeten,

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie entourage in de tuin, bijzondere gerechten met heel veel smaak en en uitzonderlijke desserts. Leuke en enthousiaste bediening. Een echte aanrader in Toledo.

Bedankt voor uw bezoek en commentaar.

Een plezier,

Reizigers die Clandestina De Las Tendillas bekeken, bekeken ook

Toledo, Province of Toledo

Toledo, Province of Toledo

In Clandestina De Las Tendillas geweest? Deel je ervaringen!