“Mooie excursie”
Beoordeling van Teide By Night

Teide By Night
Geclassificeerd als nr. 3 van 55 Outdooractiviteiten in Santa Cruz de Tenerife
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een mooie excursie met helder weer tijdens zonsondergang en het sterren kijken, goede uitleg gehad van Isabel, tip kleed je warm aan

Debbie V, Gerente van Teide By Night, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Heel erg bedankt voor deze mooie woorden, tip en voor het delen van uw review. Zonnige groeten, Teide by Night team.

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik zou iedereen aanraden deze tour te doen. Wij kregen hem ook aangeraden en hij is fantastisch! Jack en Marcos waren ook geweldig voor ons. Veruit het leukste wat we op Tenerife gedaan hebben.

Debbie V, Gerente van Teide By Night, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 april 2018

Hallo,

Wij vinden het fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van ons Teide by Night.
Bedankt voor deze mooie woorden.

Samen een onwijs leuke dag maken is ons motto, en wij zijn blij dat jullie daar deel van waren.

Met vriendelijke groeten,
Teide by Night Team

26 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk onthaal door Jack en Marco aan het ophaalpunt.
Met de bus dan richting nationaal parc... Met ondertussen uitleg over de excursie, fauna en flora.
Eerste stop aan een taverne waar je een stukje kon eten en drinken, ook met een souvenirwinkel. Terug in de bus genieten we van de prachtige uitzichten. Regelmatige fotostops.
Dan is het moment om de zonsondergang te bewonderen met een glaasje cava of gluhwein.
Het is echt een magische moment. Het werd stil.
Dan richting restaurant Papillon waar we lekkere tapas voorgeschoteld kregen, met wijn, dessert en koffie.
Dan terug de bus in om naar de plaats te rijden waar we de sterren gaan kijken.
Het was heel koud (4 graad) maar we kregen ook een dekentje.
Het was blijkbaar al een weekje geleden dat de hemel zo klaar was.. Het was gewoon prachtig en ook heel goeie uitleg gekregen...
Deze excursie is echt een aanrader. Voorzie wel dikke trui en vest...

Debbie V, Gerente van Teide By Night, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 februari 2018

Ontzettend bedankt voor deze mooie complimenten, wij zijn blij te lezen dat u genoten heeft van Teide by Night. Uw woorden maken ons heel trots op ons team. Bedankt dat u erbij was en voor het delen van uw feedback. Met vriendelijke groet, Teide by Night team.

10 januari 2018 beoordeeld

Ik doe zelden een georganiseerde excursie, maar vond deze zeer bijzonder. Een mooie tocht door het vulkaangebied van de Teide met een aantal stopplaatsen waar gelegenheid genoeg was om op eigen houtje rond te lopen en foto's te maken. Een prachtige zonsondergang vanaf de helling van de vulkaan met Cava of gluhwein en vooral het sterrenkijken was fantastisch! Onze gids Maarten wist veel over het eiland en de omgeving en kon ook veel aanwijzen en vertellen over de sterrenhemel. Door o.a. de pick-up stops en de stops bij 2 restaurants ben je wel lang onderweg (van ca.15.00 uur tot 24.00 uur), maar ik vond deze excursie zeker het geld waard, een bijzondere ervaring! Met dank ook aan de chauffeur die ons rustig langs alle bochtige weggetjes heeft geloodst. Wel warme kleren en schoenen meenemen, op 2000 meter hoogte is het koud!

Debbie V, Gerente van Teide By Night, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2018

Ontzettend bedankt voor uw feedback van Teide by Night. Mede door uw complimenten zijn wij supertrots op ons team, zij zijn onze echte sterren en door uw complimenten gaan zij nog meer stralen. Nogmaals bedankt ook voor het delen. Met vriendelijke groet, Teide by Night team.

Bekijk meer beoordelingen
9 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 8 januari zijn we meegegaan met deze excursie naar de Teide. Dankzij de chauffeur en de gids ontdekten we enkele mooie plaatsen op het eiland. De zonsondergang was adembenemend en leek buitenaards vanwege het maanlandschap. Het absolute hoogtepunt was de sterrenhemel met ongelofelijke details uit de melkweg.

Debbie V, Gerente van Teide By Night, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2018

Ontzettend bedankt voor deze mooie complimenten, Teide is een magische plek en wij zijn heel blij te lezen dat u heeft zo genoten van de tour. Met vriendelijke groet, Teide by Night team.

Reizigers die Teide By Night bekeken, bekeken ook

Teide National Park, Tenerife
Tenerife, Canarische Eilanden

Santa Cruz de Tenerife, Tenerife
Santa Cruz de Tenerife, Tenerife

In Teide By Night geweest? Deel je ervaringen!