Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Laat je niet verleiden door de foto's, die zijn veel beter dan de werkelijkheid.
Ruime kamer en badkamer maar ze kunnen wel een opfrissertje gebruiken. Ziet er ouderwets uit. En als de gordijnen ficht zijn laat ze dan ook dicht, het uitzicht is geen mooi plaatje. De kamer en het hele pand heeft een beetje een treurige, nietszeggende uitstraling. Mijn kamer lag naast een lawaaierige conference room, je kon alles horen. Ik vond het ontbijt ook niet bijzonder.
Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard.
Het personeel was wel vriendelijk.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde alleen
SILKEN A, Guest Relations Manager van Silken Atlantida Santa Cruz, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2018

Dear Guest:

We regret that your stay with us had not lived up to your expectations.
We hope to have a new opportunity in your next stays in the city to offer you our best service.
We will be happy to welcome you back and try to adapt us to your needs.

Best regards,

Guest Relations

Beoordeeld op 22 januari 2018

Een tocht rond het eiland gemaakt en één nacht in het Atlantida hotel verbleven.
Een heel mooi hotel.
De prettigste verrassing was koffie, thee, broodjes en wat fruit bij een buffet op de gang, gratis en wordt de hele dag aangevuld.
Verder gewoon alles wat we konden verwachten voor een nette prijs.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 16 september 2016

Kamer viel wat tegen omdat deze aan binnenzijde gelegen was. Hierdoor veel last van blaffende honden en pratende mensen op balkons van de appartementen in hetzelfde blok.
Bedden waren bijzonder goed! Badkamer prima. Het hotel ligt ver van het centrum. Wel een aantal winkelcentra in de buurt. Het hotel heeft een ondergrondse parkeerplaats. Het ontbijt is zeer prijzig (€ 16,--). In de buurt zitten verschillende leuke restaurantjes waar ook kan worden ontbeten. Voor het doel van mijn reis een prima hotel, maar ik zou dit hotel niet kiezen als ik op vakantie was.

Kamertip: Vraag een kamer aan de buitenzijde.
Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 27 maart 2016 via mobiele applicatie

Fijn hotel met zeer goede bedden. Ruime badkamer. Makkelijk je auto gratis parkeren en veel winkels oa groot winkelcentrum met H&M Zara etc. Goede receptie die vlot zonder kopieën van je paspoort je naam en andere gegevens invulde. Is ook niet nodig volgens hojas entrada (registratiesysteem politie in Spanje) groot compliment aan de receptie voor zeer vlotte afhandeling. Geen ontbijt gehad dus daar kan ik niets over zeggen.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 17 april 2015

Calle Leopoldo Cologan Zulueta 12 .
Wij waren daar ruim een week, Hotel viel tegen, ver van het centrum LAS VEGAS, of via talloze trappen. De buffetten normaal, niks bijzonders, druk was duidelijk merkbaar bij het personeel . Kamer normaal, updating gewenst. Geen zon en killig. Zwembad redelijk, maar saunna had al weken een storing. Rondrit van een dag gewoon doen. Een aanrader is te gaan naar LORO PARQUE, bijzonder shows met diverse dieren, voor ons een hoogtepunt.

Kamertip: Een wat zonnige kamer gewenst svp
Datum van verblijf: maart 2015