Beoordeeld op 6 februari 2017

Ik had een leuk en rustig avond. Met Profissional en kwaliteit bij de Occidental Santa Cruz Comtemporaneo Hotel. Bedankt zeker ik kom terug! Wat minder leuk ik heb vergeten de kable van mijn telefoon bij Kamer.

Datum van verblijf: januari 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 25 december 2016

Met een bushalte voor de deur en taxi's om de hoek, is dit hotel zeer gemakkelijk bereikbaar. Het ligt vlak naast Parque Municipal García Sanabria, wat overigens ook zeer de moeite is om een wandeling door te maken.
Heel het hotel is heel stijlvol ingericht, en tijdens de kerstperiode was het nog eens extra leuk versierd. Er zijn 2 liften aanwezig. Het zwembad hebben we niet bezocht. Het personeel aan de onthaalbalie was super vriendelijk.
De kamer was aan de kleine kant, maar ruim genoeg. Er hing niks aan de muren, buiten een tv en een spiegel. Het bed sliep super comfortabel, er was zowel een plat als een dik kussen aanwezig, in de kast lag nog een extra kussen en deken.
De badkamer was ook aan de kleine kant, met een vervelende schuifdeur. De houder voor het wc papier hing wat losjes. Boven en onder de schuifdeur waren vocht/schimmelplekken doordat de (inloop)douche niet kon gesloten worden. Als je een douche nam, werd de vloer nogal nat gespetterd. De douche drupte 's avonds soms. Er was een haardroger en make-up spiegel aanwezig.
De lakens zijn geen enkele keer ververst (we verbleven 4 nachten), de handdoeken elke dag. Omdat we ons op een gegeven dag nog aan het klaarmaken waren tijdens de periode wanneer anders de kamer werd opgemaakt, hadden we een "do not disturb" plaatje aan de deur gehangen. Maar toch kwam de kamermeid de deur open doen en begon ze vanalles te vertellen in het Spaans! Waar ik natuurlijk niets van begreep, na een tijdje sloot ze gelukkig de deur weer. Als ik zo een plaatje ophang, betekent dat niet "kom maar even binnen en vraag waarom ik niet gestoord wil worden"?! Echt geluidsdicht waren de kamers ook niet, je kon alle douches en wc's van de kamers rondom horen.
Het ontbijtbuffet was uitgebreid, maar wij als vegetariërs hebben altijd net iets minder keuze dan iedereen. Het fruit is altijd super vers en lekker en de ruimte is ook weer super mooi ingericht. Personeel was meestal vriendelijk, hing er van af wie het was.
Bij het hotel is ook een restaurant waar we een cocktail hebben gedronken. Deze was helaas niet zo geweldig voor de prijs die we er voor betaalden.
Er is gratis wifi aanwezig, maar deze stelt niet veel voor! Soms eens goeie ontvangst, dan helemaal niets, dan weer een beetje,...
Over het algemeen een stijlvol en modern ingericht hotel op een goeie locatie.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 14 november 2016

Excellente service
Goede prijs kwaliteit verhouding
Zeer schoon
Behulpzame receptie
Mooi gelegen aan park
Parkeren om de hoek ideaal

Zeker aanrader voor comfortabel verblijf un de stad, goede uitvalsbasis

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 20 september 2016

Het hotel heeft een prima uitstraling en sfeer. Dit zakelijke hotel heeft erg veel charme, en het personeel is uiterst behulpzaam. De kamers zijn uitstekend en gebben zeer comfortabele bedden. Het ontbijt is uitstekend en er is voor iedereen iets. De bars en het restaurant is van een uitstekende kwaliteit en met hetzelfde vriendelijke personeel voorzien. Enige tegenvaller is het kleine zwembad. Echter met de zee op loopafstand is dit te verwaarlozen.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 10 augustus 2016

kamers zijn niet nieuw nieuw, en niet super groot, maar de airco werkt prima, de atmosfeer is goed, de badkamer is proper, de kamer wordt elke dag gepoetst en om de twee dagen krijg je verse lakens. heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel zowel aan de balie, in de ontbijtruimte en bij het poetspersoneel. gezellig kader, wifi werkt goed, wij zaten op zesde verdieping en hadden weinig last van de drukke straat, hotel ligt vlakbij prachtig park, als je naar de stad gaat of terugkomt moet je altijd door een oase van palmbomen en geurende bloemen. Wij waren hier een week en hebben super genoten. Het ontbijtbuffet is heerlijk, wordt constant aangevuld en de ontbijtruimte is aangenaam. zwembad is wel heel erg klein en openingsuren zijn heel beperkt (tip , ga op warme dag naar parque maritimo cezar manrique) vanwege de verplichte redder die er moet zitten voor een zwembadje van 4 op 8.

de bedden zijn super ! , de douche is ook goed, met goed warm water en stevige straal.

Kamertip: kamers op hogere verdiepen zijn "lichter" / minder lawaai, kamers aan de straatkant zijn aangenamer dan die die op "binnenplaats" uitzien.
Datum van verblijf: augustus 2016