“Heerlijke salades!”

Geclassificeerd als nr. 19 van 447 Restaurants in Puerto de la Cruz
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Smiddags hier gegeten, had trek in een gezonde maaltijd en die hebben we hier zeker gehad! Prijs kwaliteit top! Verse producten en heerlijke dressing.a

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant. Heerlijk gegeten! Mooi gelegen plek en super leuke en grappige bediening. Pluspunt de enigste met een Nederlandse kaart. Oftewel: een aanrader.

18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier meerdere keren gegeten en het was steeds erg lekker. Aanrader om de verschillende tapas te nemen. Ook de Sangria is erg lekker (sommige zijn net als 7up, maar bij La Marea is het goed!). Ook de bediening is allemaal even vriendelijk en wordt snel geholpen. Prijs/kwaliteit ook top!

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond zeer lekker gegeten met zeer vriendelijke bediening. Eerst nog rustig, maar iets later gezellig druk. Heerlijke, iberco met gegrilde groenten en mijn vriendin een zeevruchtenpannetje met rijst. Daarna nog een dessert, panna cota met bosvruchten en chocolade ijs met fruit. Voor €55 met 2xdrinken zeker de moeite!

3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk een restaurant met echte kwaliteit ! De vissoep was voortreffelijk evenals de zee tong en de Iberico gril. Super aardige bediening ! De huiswijn is van goede kwaliteit echte aanbeveling dit restaurant.

Reizigers die La Marea bekeken, bekeken ook

Puerto de la Cruz, Tenerife

In La Marea geweest? Deel je ervaringen!