“Heerlijk gegeten en veel”
Beoordeling van Regulo

Regulo
Geclassificeerd als nr. 44 van 452 Restaurants in Puerto de la Cruz
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een heel leuk knus restaurant in een soort binnentuin pand zou al 200 jaar oud zijn. Alles gaat hier volgens de etiquette. Je mag gewoon met slippers en korte broek naar binnen. We hebben hier echt heerlijk gegeten met 4 volwassenen en 1 kind. Je krijgt ook veel en er zijn ook kinder menu's. Als je vis komen ze aan tafel en mag je de vis zelf uitkiezen. Personeel is super aardig. Prijzen liggen wat hoger dan het gemiddelde restaurant maar met 5 man drinken, voor en hoofdgerecht waren we 125 euro kwijt.

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Regulo heeft een Bourgondische uitstraling. Het is gezellig ingericht, met houten balken en aankleding uit vroegere tijden. De bediening is vriendelijk, en de kaart is uitgebreid. Deze laatste kan verbeterd worden door allergie informatie toe te voegen.
We namen als voorgerecht een zalmtartaar, met een vleugje Koriander, daarop stukjes avocado en dan samen gewikkeld in komkommer, geserveerd met sla en tomaat. Een heerlijke starter. Mijn tafelgenoot koos vervolgens zeetong, rijkelijk in de olie, met gekookte aardappelen die voor slechts 14 euro op de kaart stond. Ik koos voor Filet Mignon, een goed bereid stuk vlees, omwikkeld met spek, en geserveerd met frites en groenten. Een uitstekende maaltijd dus. Dat de gekozen witte wijn, naar achteraf bleek, ruim driemaal over de kop was gegaan, vonden wij, zuinig als we zijn, het enige minpunt. Vooral omdat we dat bij andere Canarische restaurants nog niet hadden meegemaakt. Conclusie: Regulo is geen doorsnee Canarisch restaurant, zeker niet qua prijs. Het heeft Bourgondische charme, er wordt op niveau gekookt, en je krijgt er waar voor je geld.

3 januari 2017 beoordeeld

We hebben genoten van ons diner bij Regulo. Canarische maaltijden maar dan klassiek. Prachtige dinerzaal en goede bediening. We zouden terugkomen, maar de vakantie was te kort.

12 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel, heel veel. Wel lekker maar niet bijzonder. Goede prijs/kwaliteit.
We hadden een vis schotel voor 2 personen maar hier kon je gemakkelijk met 4 van eten. Wel hele vriendelijke mannelijke bediening.

8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte bediening, zeer goede gerechten. Een klasse apart elk jaar weer! Het hele plaatje klopt als je er van houdt.

Reizigers die Regulo bekeken, bekeken ook

Puerto de la Cruz, Tenerife

In Regulo geweest? Deel je ervaringen!