andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Gemiddeld
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Sammy T
2 beoordelingen
“Mooie studio, maar te veel lawaai van de straat”
Beoordeeld op 29 april 2015 voor een verblijf in april 2015

Mooie, recent gerenoveerde en leuk ingerichte studio met alle voorzieningen, in een gebouw dat vroeger een hotel was.
Vriendelijke en vlotte ontvangst.
Snelle respons van de verhuurder.
Dicht bij het strand en alle voorzieningen.
Jammer van het lawaai van de straat (druk verkeer). Ik moest met oordoppen slapen. Een nieuw goed isolerend raam zou mogelijk een oplossing bieden.
De bedden staan op wieltjes en verschuiven bij elke beweging.

Reisgroep: Partner
Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
30 apr 2015
Hartelijk dank voor uw bericht . We zijn blij dat u ons appartement vond. Hoewel u de eerste persoon die de straat hoort bent hebben we al contact opgenomen om het te repareren . We hebben de wielen van het bed verwijderd. Wij willen u nogmaals van harte welkom , zodat u kunt genieten van de verbeteringen. Regards
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren