“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Rosa Negra

Rosa Negra
Geclassificeerd als nr. 20 van 452 Restaurants in Puerto de la Cruz
28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet de 1e keus, maar een lekker alternatief! Voor 28 euro incl. Fooi hebben we heerlijk 5 gerechtjes op!

12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook dit restaurant is een pareltje van Puerto de la Cruz. Vanwege de goede recensies zijn we hier gaan kijken en we zijn zeker niet teleurgesteld.
Heerlijke tapas gegeten en leuke bediening. Een aanrader!

5 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten bediening is super. Erge leuke bediening. Wel hadden we last van de zeer luide muziek van de cocktailbar ernaast. Erg jammer.
Daarnaast een minpunt dat men het terras op ging ruimen terwijl wij nog een halve kan Sangria hadden. Dit kwam niet zo gastvrij over. Erg jammer!!

5 september 2017 beoordeeld

Rosa Negra is een heerlijk restaurant met authenthieke Spaanse gerechten! Het is kleinschalig en daardoor persoonlijk. Doordat we dit jaar voor de 2e keer terug naar Tenerife zijn gegaan en zeker weer even gedag wilde komen zeggen en natuurlijk even heerlijk spaanse tapas wilde eten, herkende ze ons meteen!

Rosa Negra is een restaurant waar je zeker moet hebben gegeten als je je in Tenerife bevind!

Thanks for our dinner and we will came back!
See the photo for the self making coffee in 2016 and the paella!

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker tapas gegeten, super goeie honing mojito's gedronken en een hele goeie bediening! Top avond gehad voor een zacht prijsje!

Reizigers die Rosa Negra bekeken, bekeken ook

Puerto de la Cruz, Tenerife

In Rosa Negra geweest? Deel je ervaringen!