Gerald Oude Nijhuis
Hengelo, Nederland

Absolute aanrader!

5,0 van 5 bollen10 dec 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Heel goed hotel met prachtige kamers en een spectaculair uitzicht over de zee. Heel mooi dakterras op de bovenste verdieping met jacuzzi’s, ligbedden en een bar. Ook prachtige spa (tegen betaling) en goede fitness (gratis)
Heerlijk eten met veel variatie.
Erg vriendelijke medewerkers. Van de manager tot de schoonmaaksters, die erg hun best deden alles super schoon te houden.
Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Melia.com
  • ZenHotels.com
1.6 km van Atlantic Mirage Suites & Spa
Meer hotels in Puerto de la Cruz bekijken
Beoordeeld op 19 augustus 2023 via mobiele applicatie

We hebben echt een heerlijk verblijf gehad bij Atlantic Mirage. Bij aankomst word je ontvangen door goed Engels sprekend personeel en kom je aan in een mooie kamer met een weergaloos uitzicht! Elke ochtend hebben we genoten van een heerlijk en uitgebreid ontbijt. Vervolgens kan je sporten in een fitness ruimte met goed apparatuur en ook weer een prachtig uitzicht, of een duik nemen in het heerlijke zwembad. Het hele hotel is super netjes en schoon en in het bijzonder een groot compliment voor het personeel. Iedereen is super gastvrij en ze zijn er allemaal om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Dit merk je aan alles!

Kamertip: Huur een auto zodat je de vrijheid hebt om vanuit het hotel het eiland te verkennen.
Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 17 augustus 2023

Heerlijk hotel aardige mensen. Kamers heel schoon. Bediening op dakterras niet leuk
Sacherijnige types die je niet welkom heten. Voor de rest helemaal goed en leuk. Eten was erg goed en het personeel super vriendelijk misschien kunnen de mannen op het dak daar een tijdje meelopen. Kunnen ze van leren..

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 6 augustus 2023

Het mooiste zeezicht dat we ooit hadden. Een kleine kamer maar wel netjes. Ijskast hebben we uitgelegd want maakte veel lawaai. Speciale douche met verlichting/plafond waar je deze kan laten wisselen v kleur heel speciaal.
Uitgebreid ontbijt waar je zeker niks tekortkomt, veel variatie. Avondeten buffet soms niet warm genoeg, spijtig.
Om naar het stadje te gaan moet je goed te been zijn. Ontelbaar aantal trappen. Voor ons geen probleem maar toch niet mogelijk vr mensen die niet goed te been zijn.
Bubbelbaden op het dakterras zijn heel fijn maar de witte tweepersoonsbedden zijn dringend aan vernieuwing toe.
Mooi zwembad alles goed verzorgd.
Lift werkte goed maar is wel klein als je erin moet met de bagage.
Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: juli 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 25 juli 2023 via mobiele applicatie

Het is een super hotel. Kamers zijn zeer schoon, onderhoud is goed verricht en eventuele problemen op de kamer, zoals onverhoopte defecten worden gepast en snel opgelost.

Sommige reizigers melden hier problemen over de lift maar dit valt ontzettend mee.
Parkeren kan wel lastig zijn tussen 18 en 22u. Soms is er geen parkeermogelijkheid waardoor je 800 meter moet lopen. Dit is bij ons 1 keer gebeurd in 2 weken.

Jacuzzi's op het dakterras zijn erg fijn, warm en schoon. De ligbedden liggen fijn en hier is altijd plek.

Ontbijt en diner zijn goed en divers. Bij het diner zouden sommige producten beter warm gehouden kunnen worden. Je moet geen moeilijke eter zijn, dan zal je meer moeite hebben bij dit hotel. Wel is er altijd pizza en friet.

De kamers zijn ruim. De bedden liggen fijn maar zijn niet stevig en maken dus relatief veel geluid. De douche is fijn, maar kan soms overstromen omdat de put de maximale capaciteit van de douche niet aankan.

Het personeel, van de receptie, restaurant, nachtbeveiliging, reparatie en schoonmaak, zijn ontzettend vriendelijk en welwillend. Ze zijn meedenkend en gastvrij. Engels kunnen ze allemaal, behalve van de reparatie en schoonmaak, maar daar kom je in principe niet mee in contact.

Er werd een fijne service verleend door te bellen wanneer we de kamer was schoongemaakt bij aankomst, waardoor we eerder de kamer in konden. Ook mochten we eerder gebruikmaken van het ontbijtbuffet bij vertrek, waardoor we de vlucht ruim konden halen.

Al met al is dit een zeer aan te raden hotel, dat waard is voor het geld. Het heeft enkele minpunten zoals het soms koude eten, de overgelopen douche, en de slechtere parkeermogelijkheid, maar deze zijn verwaarloosbaar met de pluspunten van het hotel, zoals de service, de kamer en de jacuzzi's.

Kamertip: Parkeer niet tussen 18-22u, maar probeer vroeger of later te zijn. Verwacht niet dat je makkelijk naar Puerto Cruz kan lopen, omdat je erg veel trappen moet bestijgen.
Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 2 oktober 2022

Na vele verblijven in het zuiden van Tenerife besloten we het noorden te gaan verkennen. We kozen voor hotel Atlantic Mirage en dat bleek een zeer goede keuze te zijn. Het is prachtig gelegen op een klif aan de oceaan en een goede uitvalsbasis voor allerlei uitstappen en wandelingen. De mooie Botanische tuin van Puerto de la Cruz ligt op 15min wandelafstand. Ook met het openbaar vervoer (Titsa bussen) kan je alle kanten uit en de bushalte ligt op 5min van het hotel. Alle kamers hebben uitzicht op de oceaan en het Lago Martianez. We hadden vooraf een mail gestuurd met onze kamervoorkeur en deze werd voldaan. We verbleven op verdieping 3, waar het heel rustig was, in een zeer ruime moderne juniorsuite met een gezellig terras. Door vluchtvertraging kwamen we zeer laat aan in het hotel. Er stond nog een verzorgde koude maaltijd (met fles water) voor ons klaar in het restaurant. We verbleven 14 dagen in half pension. Het ontbijt- en dinerbuffet waren helemaal in orde, alles zeer vers en veel keuze. We genoten van 2 gratis gourmet diners in The Cliff restaurant (per 7 dagen verblijf 1 diner gratis) en dit was zeer lekker en goed verzorgd. Bij goed weer kan je buiten op het terras van het restaurant ontbijten en dineren met zicht op de oceaan. Heel aangenaam. Op het terras van de kamer heb je geen zon, wat voor ons juist positief was. Voor de zonneaanbidders is er dan weer op de 10de verdieping de Vertigobar met zonneterras en jacuzzi's. Wij gingen er 's avonds de zonsondergang bewonderen. Overal was het personeel super vriendelijk. Zeer professionele, efficiënte en vriendelijke verwelkoming aan de receptie. In het restaurant prima ontvangst door Jesus en zijn team. Iedereen was zeer behulpzaam en vriendelijk; speciale dank voor de glimlach van Saskia... Wij hebben al in vele hotels verbleven en dit was op alle vlakken perfect in orde. Een aanrader dus om het mooie, groene noorden van Tenerife te verkennen.

Datum van verblijf: september 2022