Wim S
Landgraaf, Nederland

Met vrienden en familie op vakantie

Beoordeling van Hotel Riu Garoe
5,0 van 5 bollen29 apr 2023 beoordeeld
Een hotel waar alles goed en fijn geregeld is. Bij binnenkomst voel je gelijk de warmte van een lief, middelgroot hotel.
De kamer, het eten, het personeel en de tuin; alles is perfect! Het hotel ligt rustig in de wijk La Paz . Je loopt in 20 minuten via mooie wandelpaden naar het centrum. Ook een hotelbus kan je er gratis naar toe brengen.
Elk jaar komen we terug.
In Puerto de la Cruz is het nog authentiek. Mooie pleinen, leuke restaurants en op veel plaatsen Spaanse muziek.
Neem daarbij ook nog de mooie wandelmogelijkheden ( Bollullo en San Pedro ) en de sfeer van het oude centrum en je vergeet de hotelkolossen van het zuiden van Tenerife!
Datum van verblijf: april 2023
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Lol.travel
2.2 km van Hotel Riu Garoe
Meer hotels in Puerto de la Cruz bekijken
Beoordeeld op 22 december 2022

Hotel ziet er prima uit, gemiddelde leeftijd van de gasten is 65+
Als gezin met kinderen kan je hier wel boeken maar ben je alleen niet echt welkom.
We zijn 10 dagen in het hotel geweest en hebben van deze 10 dagen de eerste 7 dagen een actieviteit buiten het hotel gehad. De laatste 3 dagen dachten we dat onze zoons lekker in het zwembad konden zwemmen. Ze zijn hier tot 2x toe weggestuurd op verzoek van de andere gasten, er waren gasten op leeftijd aan het dobberen in het ruime zwembad, deze gasten waren er niet van gediend dat er 2 kinderen in het zwembad waren.
Ondanks er nergens in de voorwaarden of in het hotel staat aangegeven dat je niet in het zwembad mag met kinderen, had het hotel en de reisorganisatie TUI er geen boodschap aan en hebben ze niks met onze klacht gedaan.
Heel jammer gezien het erg lastig is om tegen kinderen te zeggen dat ze met 25 graden in december niet het zwembad in mogen wat amper gebruikt wordt.

Kamertip: Ga hier niet heen met kinderen, er zijn ongetwijveld andere leuke hotels waar je wel welkom bent
Datum van verblijf: december 2022
Relaciones Públicas Calidad, Atención al cliente/recepción van Hotel Riu Garoe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2023

Dear Guest,
Thank you very much for your last stay and your comments.
I am glad to know that he enjoyed the service of our staff and that he had a pleasant stay with us, his comments are important to us. Of course, children can use the pool, but playing with balls or mats in the pool is not allowed. However, we apologize if you have felt bad.
We hope to see you again at the Riu Garoé.
Sincerely
jorge valverde

Beoordeeld op 15 december 2022

Prachtig romantisch hotel, met een voortreffelijke keuken, zelfs de chocolade broodjes en de croissants zijn even lekker als ze er uit zien.
Hotel is adult only, en ik heb niks tegen jongeren, maar wat een rust!
AL het personeel is vriendelijk en behulpzaam
Het hotel is iets verder van het centrum, maar er staat een gratis shuttle op je te wachten.
In het noorden is de kans op bewolking groter, maar met een huurwagen zit je ZO in de zon ( naar de Teide, of naar het zuiden ).
Hou je van een rustige reis zonder overvolle straten en lawaai?
Zit je graag in een groene omgeving?
Bezoek het noorden en boek dit hotel met stijl!

Kamertip: Mooi rustig hotel, maar met een huurwagen zit je snel waar je zijn wil. Enig minpuntje? Plaatsen om buiten te eten wat beperkt.
Datum van verblijf: november 2022

thank you so much for your last stay and your feedback.
I am glad to hear you enjoyed our staff service and have had a nice stay with us, your comments are important to us.
Jorge Valverde

Beoordeeld op 14 september 2022

Mooi hotel op rustige locatie. Alles is erg netjes, mooi aangekleed. Hele mooie tuin.. Kamer was mooi. Bedden 1 meter breed, heel erg fijn als je niet met je partner op reis bent. Altijd erge rugklachten, maar ging hier gelukkig erg goed
Ontbijt en diner buffet waren voortreffelijk! Alles in overvloed, voor elk wat wils, ook vegetarische opties én ook glutenvrij!!
1 minpuntje is de verlichting in de grote eetzaal, erg wit. Wij zaten gelukkig in de zijvleugel.
Zwembad was heerlijk, ook de bedjes met dikke kussens en parasol.
Inderdaad waren er veel Duitsers. Liever dat dan de luidruchtige Engelsen die je op andere plekken tegen komt.
Wij hebben genoten van het hotel, het eiland (gelukkig in het groene noorden, het eten, de vriendelijke mensen; een super week gehad

Datum van verblijf: september 2022

Jorge Valverde

Beoordeeld op 31 augustus 2022

Mooi , rustig kleinschalig hotel in Canarische stijl .de kamers zijn netjes en proper ,,inloopdouche ,boxspring matrassen .hadden een mooi terras met zicht op de tuin en zwembadzicht , kamer 247 .ontbijt en diner zijn van goede kwaliteit volgens riu normen , en de dranken in het restaurant zijn niet duur .Minpuntje is dat je voor je ganse verblijf een tafel krijgt toegewezen .als ik op reis ben verkies ik liever zelf waar ik plaats neem . 90 % van de gasten in het hotel zijn Duitsers. .het gratis busje naar het strand van puerto de la Cruz is ook handig .

Kamertip: Vraag rustige kamer met zicht op de tuin of zeezicht .
Datum van verblijf: augustus 2022
Relaciones Públicas Calidad, Atención al cliente/recepción van Hotel Riu Garoe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2022

Beoordeeld op 17 juni 2022 via mobiele applicatie

Allereerst stel ik voorop dat er aan het verblijf niks mankeert. Vriendelijk personeel en zeer nette accomodaties. Kamers zijn netjes en de bedden heel goed!
Personeel aan de bar en eetzaal zijn heel vriendelijk.

Bij het ontbijt en buffet is er voor iedereen wel iets lekkers te vinden.

Het weer laat de wensen wel over helaas. Net zoals in Nederland kan het weer binnen enkele minuten omslaan als je pech hebt, dit hebben wij helaas regelmatig ervaren. Dikke wolken voor de zon die uit het niets verschijnen en als je pech hebt 2 tot 3 uur lang blijven hangen.

Voor jong volwassenen/ studenten is er verder niet heel veel te beleven. Het resort kent vooral veel 60+ Duitsers en ook het stadje kent niet echt een nacht leven of discotheek.

Wanneer je in het bezit bent van een rijbewijs is het aan te raden om een auto te huren en richting Costa Adeje te gaan voor wat meer zon en levendigheid.

Al met al een zeer mooi resort, echter niet veel te beleven voor jongeren en de bewolking laat ook de wensen over.

Kamertip: Houd rekening met het weer, kan regelmatig bewolkt zijn
Datum van verblijf: juni 2022
Relaciones Públicas Calidad, Atención al cliente/recepción van Hotel Riu Garoe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2022

Dear guest,
thank you so much for your last stay and your feedback. I have carefully read your review and will take it forward to reinforcing those positive aspects as well as considering solutions to the experience you had.