Beoordeeld op 13 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het appartement was prima. Groot, goede keuken inclusief oven, mooie badkamer, lekkere bedden. Je krijgt handdoeken voor bij het zwembad.
Het zijn wel veel trappen om in het centrum te komen. Op straat is het ook erg druk in verband met het parkeren.
Jammer dat het in juli wel erg bewolkt is en ‘s avonds een vestje geen overbodige luxe is. Daardoor kan je wel veel dingen bekijken.

Datum van verblijf: juli 2018
CasablancaQlity101, Departamento de Calidad van Apartamentos Casablanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2018

Heel erg bedankt voor je reactie op Trip Advisor, we hopen dat je van je verblijf hebt genoten en we zouden graag zien dat je de volgende keer bij ons blijft. Kwaliteitsafdeling - Apartamentos Casablanca

Beoordeeld op 9 augustus 2018

Wij kwamen afgelopen maand aan laat in de avond. De dame aan de receptie handelde snel en gaf ons de sleutel. Aangezien wij een gezin van 4 zijn, vroeg ik een kamer met een groot balkon. Er was geen verschil in de maten van de balkons gaf zij aan. Ons balkon was piepklein, zodoende heeft mijn vrouw de volgende ochtend (aan een andere medewerker) gevraagd of we konden ruilen voor een kamer met een groot balkon. Geen probleem zei ze!! OK. Kamers worden zeer netjes schoongemaakt, alle lof. Verder is al het personeel ook erg behulpzaam. Minpunt is dat er in het zwembad, dat overigens veel te klein is, geen luchtbedden mogen, en ook mag je niet in het water springen. Niet zo fijn voor onze kinderen. Eten is niet verkeerd, echter alles kant en klaar vanuit de diepries bereid. Voor een snelle lunch oke, voor diner niet. Al met al zullen wij hier niet meer voor kiezen.

Datum van verblijf: juli 2018

Bedankt voor uw reactie, we hopen dat uw verblijf bevredigend was. We zijn blij dat u weer bij ons bent. Kwaliteitsafdeling - Apartamentos Casablanca

Beoordeeld op 1 september 2017

super schoon, alles is aanwezig , leuke receptie medewerkers.
een fantastische vakantie gehad met mijn twee dochters van 13 en 11.
er is 1 nadeel: om bij het appartement te komen moet je klimmen en dus een goede conditie hebben.
Hier komen wij ooit weer terug...fantastisch eiland!!!!

Datum van verblijf: augustus 2017
JJHM13, Departamento de Calidad van Apartamentos Casablanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2017

Hartelijk dank voor uw tijd om doormiddel van Tripadvisor ons uw ervaring met onze appartementen kenbaar te maken.

Wij zijn blij dat uw verblijf bij ons naar tevredenheid is verlopen en stellen het zeer op prijs dat u ons personeel en onze diensten
zo goed heeft beoordeeld , zulke berichten motiveren ons. Wij streven er iedere dag naar om onze klanten de beste service te bieden.

Wij hopen u bij een volgende gelegenheid weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 7 juni 2017

Nette kamer, ietwat gedateerd, maar alles voorhanden, keukentje met alles erop en eraan netjes en schoon, badkamer met bad, toilet, bidet, wastafel, slaapkamer met voldoende kastruimte, zit- en eetkamer met TV, balkon met tafel en stoelen. Vriendelijk personeel. Het eten in het restaurant is qua keuze wat beperkt maar niet duur.

Kamertip: Kamers gericht op de binnenplaats hebben wellicht minder last van het straatverkeer.
Datum van verblijf: mei 2017

Thank you for taking the time to share your opinion about us, through Tripadvisor.

Beoordeeld op 11 mei 2017 via mobiele applicatie

Zeer goed..erg vriendelijk.
Het personeel zeer behulpzaam. Appartementen schoon en van alle gemakken voorzien van glazen kopjes borden fohn magnetron waterkoker enz enz.
Ontbijt kan je kiezen in een menu ook goed genoeg.
Auto huren aan de balie goedkoop en onder gebouw parkeren voor 4.50 per dag.
We zullen zeker terug komen
Toppie. ...

Datum van verblijf: mei 2017
JJHM13, Gerente van Apartamentos Casablanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2017

Hartelijk dank voor uw tijd om doormiddel van Tripadviser ons uw ervaring met onze appartementen kenbaar te maken.

Wij hopen u bij een volgende gelegenheid weer te mogen verwelkomen.