A M

Heerlijk hotel

5,0 van 5 bollen12 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Heerlijk hotel, mooier kamers, ontbijt bij het zwembad en een heerlijke spa. Alles wat je nodig hebt om even bij te tanken. Ook het restaurant is een aanrader. De chateaubriand was erg lekker. Het hotel ligt op loopafstand van het dorp. Het is er heuvelachtig
Datum van verblijf: januari 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 16 mei 2024
Beste A M,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over ons hotel! We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Het is fijn om te weten dat de kamers, het ontbijt bij het zwembad en onze spa aan uw verwachtingen voldeden en dat u onze chateaubriand in het restaurant lekker vond.

We waarderen ook uw opmerking over de locatie van het hotel. De omgeving draagt zeker bij aan de charme van het hotel.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een net zo aangenaam verblijf.

Met vriendelijke groeten,

De directie van het hotel
Hotel Botánico & The Oriental Spa Garden
Habitación doble. Double bed room
1.6 km van Hotel Botánico & The Oriental Spa Garden
Meer hotels in Puerto de la Cruz bekijken
Beoordeeld op 6 april 2024

We zijn een avond gaan kijken in dit hotel. Het hotel is erg relaxt en heeft goede kwaliteiten. De bar in de hal was erg gezellig, ik heb een erg leuke avond met me vrienden gehad. We werden erg vriendelijk ontvangen en geholpen door Carla Conde. Ze adviseerde ons over het hotel omdat we graag een keer willen komen overnachten in dit hotel

Datum van verblijf: april 2024
Gustavo Escobar, Director General van Hotel Botánico & The Oriental Spa Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2024

Beste 683liekew,,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring na uw bezoek aan ons hotel. We zijn verheugd te horen dat u en uw vrienden een gezellige avond hebben gehad in onze bar en dat onze relaxte sfeer en goede kwaliteiten aan uw verwachtingen voldeden.

Uw vriendelijke woorden over de ontvangst en hulp van Carla Conde worden zeer gewaardeerd; ik zal ervoor zorgen dat uw complimenten met haar worden gedeeld. Het zou ons een groot genoegen zijn u in de toekomst te mogen verwelkomen voor een overnachting.

We kijken ernaar uit u weer te zien en een nog memorabelere ervaring te bieden.

Met warme groeten,

Gustavo Escobar
General Manager

Beoordeeld op 4 augustus 2023 via mobiele applicatie

Aangenaam hotel met uiterst vriendelijke en behulpzame staff. Mooie kamers met prima uitrusting. Zeer aangename tuin in het groenste deel van Tenerife. Voldoende zwembaden waarvan er minstens 1 toch zou mogen gebruikt worden voor spelende kinderen.

Datum van verblijf: juli 2023
Gustavo Escobar, Director General van Hotel Botánico & The Oriental Spa Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2023

Geachte gewaardeerde gast,

Ik ben verheugd te vernemen dat uw verblijf in ons hotel een prettige ervaring was. Uw vriendelijke woorden over ons toegewijde personeel worden zeer op prijs gesteld. Wij geloven dat het hart van elk hotel ligt bij de mensen die er werken. Daarom zijn we enorm trots op ons team dat er constant naar streeft om onze gasten een warme, attente en efficiënte service te bieden.

Het is ook fijn om te horen dat u onze kamers goed uitgerust en mooi vindt. We streven er onvermoeibaar naar om hoge normen van netheid en comfort voor onze gasten te handhaven. De weelderige tuin die u noemde, is inderdaad een van de unieke kenmerken van ons hotel, ontworpen om al onze gasten een serene en rustige omgeving te bieden.

Naar aanleiding van uw opmerking over de zwembaden hebben wij kennis genomen van uw feedback. We streven ernaar een scala aan voorzieningen te bieden die tegemoetkomen aan de uiteenlopende behoeften van onze gasten, inclusief gezinnen met kinderen, en uw opmerkingen helpen ons onze aanpak aan te scherpen.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring. We kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen in het groenste deel van Tenerife, met hetzelfde niveau van service en comfort dat uw vorige verblijf zo aangenaam maakte.

Hartelijke groeten,

Gustavo Escobar,
General Manager
Hotel Botanico & The Oriental Spa Garden 5*GL

Beoordeeld op 31 januari 2022

Wij logeerden al vele keren in dit hotel en we hopen echt er nog heel veel te mogen verblijven.

Wij voelen ons er thuis en we worden er door de staf echt in de watten gelegd.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
In dit hotel ben je geen nummer, maar een oprecht gewaardeerde gast. Men kent er je naam en men spreekt je ook persoonlijk aan.

Het ontbijt is super en de kamers heel erg confortabel. De tuin is een oase van rust.
De spa-faciliteiten zijn uniek.

Na een gedwongen corona-sluiting is het hotel nog mooier geworden. De nieuwe kunstwerken in de hall zijn heel bijzonder. Iets om zelf te ontdekken.

Op het moment dat we er vertrekken, plannen we al wanneer we er zouden kunnen terugkeren. En dat wil toch wel iets zeggen...

Kamertip: Wij geven de voorkeur aan de hoger gelegen kamers met Teidezicht
Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 5 september 2019

Augustus 2019 naar Hotel Botanico geweest. Hier heb ik een Slim & Wellness programma gevolgd. Ik werd zo in de watten gelegd, dat het programma heel makkelijk te volgen was. 's Ochtends sporten en yoga/thai chi, de rest van de dag massages, behandelingen en vrije tijd. Luxe eten in het speciale gezond "The Slim" restaurant. Overal staan verschillende soorten water en thee. Het is echt een plek om tot rust te komen. De spa heeft een mooi zwembad, mooie bubbelbaden en sauna's. Vooral de aroma sauna was heerlijk...niet te warm en met wisselende kruiden. De tennisbaden zitten wel 's middags in de zon, maar in de avond is het goed te doen. Al het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Mocht ik het bedrag weer bij elkaar kunnen sprokkelen, ga ik volgend jaar weer!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

Vanaf onze aankomst tot het vertrek was er vriendelijkheid, kwaliteit, passie, hygiëne, rust,... Misschien zou de prijs iets lager mogen, maar aan de andere kant moet je je soms kunnen neerleggen bij het feit dat zo'n hotelkwaliteit iets mag kosten...

Datum van verblijf: augustus 2018