“Gewoonweg lekkere kost ”
Beoordeling van Casa Pache

Casa Pache
Geclassificeerd als nr. 38 van 453 Restaurants in Puerto de la Cruz
Keukens: Spaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
22 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet ver van een druk plein waar verschillende proppers u proberen binnen te lokken, ligt dit authentiek restaurantje verscholen in een pittoresk autovrij straatje. De 3 dames die dit restaurantje runnen zijn super vriendelijk. Verwacht hier geen hoogstaande keuken, maar wel met liefde bereid eten. De keuze is beperkt. Maar je krijgt er wel verse produkten voor in de plaats. 2 Maal hier gaan eten en geen teleurstelling. Als je niet van toeristen toestanden houd is dit de place to be.

Datum van bezoek: maart 2017

12 juni 2016 beoordeeld

Wij hebben dit restaurantje opgezocht omdat we erg goeie reviews gelezen hadden. Wij zijn gek op die authentieke kleine Spaanse restaurantjes. Maar wat een ontgoocheling. Bij onze aankomst zat er buiten aan één van de tafeltjes een dame duchten te roken met drie andere dames. Wij nemen plaats aan het tafeltje ernaast en zien tot onze verbazing dat deze dame de eigenaar en "kokkin" was. Wij hebben er nog spijt van dat wij niet onmiddellijk terug vertrokken zijn. Van keuze aan tapas was er weinig te bespeuren. We kregen als voorgerecht een paar kroketten en empanadas zo uit de diepvries in de frituurpan gegooid met een paar verlepte blaadjes sla erbij. Vreselijk! Als hoofdgerecht hadden we één of ander stoofpotje gauw opgewarmd in de magnetron. Terwijl wij aan het eten waren(als enige klanten) wandelde de dame voor ons tafeltje op en neer, stevig rokend. Daarna is ze verdwenen en heeft de dochter de rekening zonder boe of ba op te tafel gezet en oeps ... iedereen was verdwenen.
Jammer dat we echt niet kunnen zeggen hebben dat het op niks trok! En nog spijtiger dat zulke mensen de echte Spaanse koks in zulk een slecht daglicht zetten!
Het kan bijna niet anders dat dit een nieuwe uitbaatster is die hopelijk vlug het boeltje
gaat sluiten!

Datum van bezoek: juni 2016
8 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Om echt heerlijk ontspannen en huiselijk canarisch te eten is dit een fantastische optie. Vriendelijke bediening en zeer betaalbare en goede kaart. We komen hier iedere vakantie weer terug. Je telefoon mag je hier alleen gebruiken om foto's te maken, want "hier wordt gewoon gesproken met elkaar" volgens de eigenaresse. Als er genoeg te genieten is, zoals hier, heb je je gsm ook helemaal niet nodig. Het straatje is overigens ook ontzettend schattig en je zit er heerlijk rustig. Binnen is het alsof je bij oma thuis bent. Absolute aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2014
6 januari 2015 beoordeeld

Toppertje. Heel leuk klein restaurantje met hele leuke en spotgoedkope kaart. Neem gerust de huiswijn. Laat je verrassen. Juweeltje

Datum van bezoek: november 2014
    • Sfeer
7 december 2011 beoordeeld

Via Tripadvisor bij dit 'huiskamerrestaurant' gekomen. Lekker buiten gezeten. Vriendelijke bediening maar een beetje onzeker. Tapas waren erg lekker. Absolute aanraders zijn de Queso de cabra asado en de merluz de la plancha!

• Sfeer

Reizigers die Casa Pache bekeken, bekeken ook

Puerto de la Cruz, Tenerife

In Casa Pache geweest? Deel je ervaringen!