“Klasse! Perfecte prijs kwaliteit verhouding, leuke eigenaren en heerlijke wijnen.”
Beoordeling van Vinoteca Con Pasión

Vinoteca Con Pasión
Geclassificeerd als nr. 2 van 447 Restaurants in Puerto de la Cruz
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat is dit een geweldige wijnbar. Minimaal 40 verschillende wijnen per glas of fles. Ook veel
Lokale wijnen en gerechten. Het smaakt fantastisch!
Een aanwinst voor Tenerife, een bezoek waard.

Yori K, Owner van Vinoteca Con Pasión, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2018

Beste William,

We willen je ontzettend bedanken voor de moeite die je hebt genomen ons een review te schrijven en te beoordelen. Fijn om te horen dat het naar wens is geweest en dat je ons een aanwinst vindt voor Tenerife! Graag tot snel weer!

Met vriendelijke groeten,
Team Vinoteca Con Pasión.

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag hier geweest. Heerlijke koffie gedronken, en een lekker broodje kaas en pittige kip gegeten. Goede en snelle service. Erg vriendelijke eigenaar en personeel. Maken tijd voor een praatje. Erg mooi en stijlvol ingericht. Ziet er mooi verzorgd uit, er wordt gelet op details. Zowel in inrichting, als menukaart en het eten en drinken. Zeker de moeite waard om hier wat te eten/drinken, zeker als Nederlander is het leuk om hier even langs te gaan. Top!

Yori K, Owner van Vinoteca Con Pasión, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Beste Anne,

Wat fijn om te horen dat het naar wens is geweest tijdens je bezoek aan onze koffie- en wijnbar. We vinden het belangrijk om met iedereen een praatje te maken en ook dat dit gewaardeerd wordt. Ontzettend bedankt voor het schrijven van deze beoordeling en de moeite die je hiervoor genomen hebt.

Met vriendelijke groeten,

17 mei 2018 beoordeeld

In dit stukje straat staan prachtige paars/blauw bloeiende bomen (Jacaranda) en een gezellig hip terras van de wijnbar Con Pasión. De sfeer is lounge-achtig te noemen, mede door de rustige muziek en inrichting, met een mooie collectie passiebloem schilderijtjes. Wij hebben zowel op het terras, waar gelukkig ook plaids tegen de frisse wind liggen, als binnen gezeten.
We werden deskundig geadviseerd bij de keuze van wijn en hapjes en hebben hier dagelijks gegeten. De porties zijn ruim voldoende. De hapjes worden met veel verse producten en passie gemaakt. Heerlijk! Het plankje met appetizers is een aanrader, maar eigenlijk vonden we alles even heerlijk. Hulde aan de kok. De appeltaart á la Oma Mima, smaakte verrukkelijk.
De bediening is deskundig, vriendelijk en alert. Ze spreken diverse talen: in ieder geval Spaans, Duits, Engels en Nederlands.
We willen Jochem, Jacinto en Yoor hartelijk bedanken en komen zeker terug.

Beste Halfjewit,

We willen je bedanken voor de mooie uitgebreide review die je ons geschreven hebt. We waarderen het zeer dat je de tijd en moeite hiervoor hebt genomen. We hopen je in de toekomst weer te verwelkomen en dat we je dan opnieuw deskundig kunnen adviseren bij de keuze van (wellicht) nieuwe gerechten en wijnen.

31 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super fijne plek! Op vakantie thuiskomen! Jochem, Jacinto en Yoor staan er als een team. Heerlijke wijnen, super fijn en goed eten en geweldige bediening! Alles klopt! Tot in de details.. van de wijn van het eiland of uit Spanje.. hapjes met verrassende ingrediënten, exotisch fruit van het eiland en de bediening is ultiem! Interieur is warm en welkom en het terras is intiem en sfeervol in een prachtig straatje. Even weg van de toeristische plekken. Echt een aanrader! Er komen veel locals en een aantal toeristen

Yori K, Owner van Vinoteca Con Pasión, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2018

Beste Myrthe,

We willen je ontzettend bedanken voor de tijd en moeite die je hebt genomen om ons een review te schrijven. Het is alweer een tijdje geleden maar wij willen ook de moeite nemen voor onze gasten door een reactie terug te schrijven en blijk te laten geven van onze waardering. Detail is voor ons belangrijk en willen dat overbrengen naar de gasten en vinden het fijn om daar feedback over te krijgen en dat het gewaardeerd wordt. Mocht je nog een keer naar Tenerife komen dan ben je altijd van harte welkom in onze wijnbar.

Groetjes,

7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en sfeervol tentje in Puerto de la Cruz. Heerlijk cava gedronken en een lekker broodje pittige kip gegeten. Bediening is erg vriendelijk en neemt de tijd om een praatje te maken.

Beste Youri,

Ondanks dat het een tijd geleden is dat je ons een review hebt geschreven willen we je nogmaals bedanken dat je dit hebt gedaan. We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om dit te doen en zijn we blij te horen dat alles naar wens was. Mocht je in de toekomst nog een keer naar Tenerife reizen dan heten we je graag weer welkom in onze koffie- en wijnbar.

Groetjes,

Reizigers die Vinoteca Con Pasión bekeken, bekeken ook

Puerto de la Cruz, Tenerife

In Vinoteca Con Pasión geweest? Deel je ervaringen!