“Een genot!”
Beoordeling van Tasca Ihuey

Tasca Ihuey
Geclassificeerd als nr. 10 van 454 Restaurants in Puerto de la Cruz
9 maart 2018 beoordeeld

In onze week Tenerife hebben we hier 2x gegeten. De eerste en de laatste avond.

Een hele leuke kaart met allemaal creatieve recepten, allemaal even lekker.
We hebben niet alles kunnen proberen, maar alles wat we op hadden is aan te raden.

Echte verrassing waren het gepocheerde ei in tempura, de entrecote met truffel aardappels en de buikspek was goddelijk.

Verder hebben ze ook een prima wijnkaart tegen heerlijke doordrink prijzen :)

Datum van bezoek: februari 2018

1 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader voor de culinaire liefhebbers. Super ambiance en relaxte sfeer. Mooi ingericht. Eten is echt om te smullen

Datum van bezoek: maart 2018
4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant waar wij wilde gaan eten was dicht, wij kwamen dit restaurant toevallig tegen. Wij werden vriendelijk ontvangen de gerechten waren verrassend. We kregen een amuse van bloedworst kroketjes van het huis, en namen vis van de dag in venkelsaus en eend a la Orange als dessert gember custard.
De porties zijn niet groot maar erg lekker.

Een aanrader

Datum van bezoek: februari 2018
22 december 2017 beoordeeld

Door tripadvisor hebben we dit adresje ontdekt, op wandelafstand van ons pensionnetje.
gelukkig hadden we gereserveerd anders mochten we het vergeten om hier te dineren.
De Dominikaanse ladychef kan werkelijk toveren met eenvoudige producten.
We aten bv. een traag gegaarde tomaat !!! zo overheerlijk in al zijn eenvoud. Ik krijg er nu nog steeds het water van in de mond. ik had nooit gedacht dat een tomaat zo'n delicatesse kon zijn.
De bediening was van een hoog niveau maar toch met een volkse benadering waardoor je een band leek te hebben met de juffrouw die bediende.
Intussen hebben we de zaak reeds aanbevolen aan vrienden die er oudejaarsavond gaan vieren.
Ik ben er vast van overtuigd dat ze ,net als ik, in de wolken zullen zijn van de kookkunsten van onze Dominikaanse chef(in)

Datum van bezoek: september 2017
3 september 2017 beoordeeld

Beste restaurant tot nu toe in de reeks restaurant bezoeken sinds meer dan 5 jaar... Puerto de la Cruz als stad viel tegen maar dit restaurant is een trip naar de stad waard; attente vriendelijke bediening en verrassende lichte combinaties,

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Tasca Ihuey bekeken, bekeken ook

Puerto de la Cruz, Tenerife

In Tasca Ihuey geweest? Deel je ervaringen!