“Fantastisch appartement, een absolute aanrader”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van La Laguna, museo y parking.

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Michiel d
1 beoordeling
“Fantastisch appartement, een absolute aanrader”
Beoordeeld op 19 maart 2018 voor een verblijf in maart 2018

Vanuit onze belevenis die wij hadden van 9 Maart tot 17 Maart 2018, is dit het fijnste appartement wat je kan krijgen op Tenerife.
De eigenaren hebben er zelf gewoon en onderhouden het supernetjes. Dat is aan alles te zien. Keurig afgewerkt en superschoon. Aan alles is gedacht. 1 bad met douche en een aparte badkamer met stortdouche. wasmachine, droger, schoonmaakmiddelen, vaatwasser, koelkast, vriezer, TV, nespresso apparaat (met uitzoek aan cupjes), inductiekookplaat, noem maar op. Voor onze kinderen had ze speciaal speelgoed gekocht, een bedje geregeld, 2 kinderstoelen (groot en klein).
Een garage onder het appartement met een parkeerplaats voor onze auto. Fruit kregen we. Werkelijkwaar alles was geregeld. Op het terras is in de ochtend en avond heerlijk vertoeven en het stadje is ook erg mooi. Het is wat minder toeristisch wat het voor ons juist een vakantie gevoel geeft, in plaats van een overtoeristische badplaats.
Kortom een absolute aanrader voor iedereen, in het bijzonder met kinderen.

Ik hoop ook dat deze recensie, de eigenaren zal helpen om nog veel gasten te ontvangen, want dit verdienen ze!

Fijne vakantie voor alle toekomstige gasten!

Je leeftijdgroep 25-34
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren