“Aanrader!”

Asador El Portillo
Geclassificeerd als nr. 157 van 6.080 Restaurants in Tenerife
Keukens: Spaans
4 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker eten, vriendelijk personeel. We hebben hier twee keer gegeten tijdens onze vakantie. Beide keren goed vlees op in goede porties. Zeker aan te raden!

Datum van bezoek: november 2018

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker rustig, vriendelijk personeel en heerlijke vlees- en tapasgerechten. Komen hier een aantal keren per jaar eten. In het restaurantje vind je een ruim aanbod van lokale wijnen en tapasgerechten. De vleesgerechten zijn echt super.

Datum van bezoek: april 2018
17 maart 2018 beoordeeld

Een echt spaans restaurant. Het voorgerecht van ananas met ham was een goede keus. Mijn hoofdgerecht was wat saai, maar het vlees was lekker mals (stukjes biefstuk in saus), mijn partner had de kebabspies en die zag er erg lekker uit. De gerechten werden snel achter elkaar geserveerd wat wel jammer was. De rode huiswijn smaakte prima.

Datum van bezoek: maart 2018
13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant in san miguel. Vanaf ons appartement was het een stevige wandeling heuveltop, maar dat was het waard. Als voorgerecht ananas met ham, hoofdgerecht gemixte kebab en als toetje biscuit cake.

Datum van bezoek: maart 2018
10 februari 2018 beoordeeld

We zaten in een appartementencomplex tegenover dit restaurant. Zijn hier dus eigenlijk meer per toeval terechtgekomen. Het is een goed en gezellig restaurant. Uigebreide kaart met ook typisch Canarische gerechten. Vooral de grillades zijn een aanbeveling. Goede wijnkaart met ook een prima huiswijn. Bediening is erg attent en vriendelijk. Het omrijden waard wat ons betreft.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Asador El Portillo bekeken, bekeken ook

In Asador El Portillo geweest? Deel je ervaringen!