“Culinaire ontdekking - One of the best ever”
Beoordeling van Kabuki Japanese Restaurant

Kabuki Japanese Restaurant
Geclassificeerd als nr. 592 van 5.556 Restaurants in Tenerife
Keukens: Japans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit Japanse restaurant (met 1 Michelin ster) dat bovenop het domein van The Ritz Carlton ligt was voor ons een culinaire ontdekking! In die mate dat we twee dagen later nog een keertje terug gingen. We bezoeken geregeld sterrenzaken maar dit was echt de moeite waard. Het zicht was fenomenaal (ga rond 19u30, dan krijg je de prachtige zonsondergang er gratis bij!), de bediening was vriendelijk en zeer goed (vooral Juan is een topper) en last but not least het eten. Ik ben zelden zo verrast geweest door de smaak van het eten. Visueel kan je natuurlijk niet zo heel veel kanten uit met dit soort eten, maar de presentatie was onberispelijk. Een zeer goede vrouwelijke sommelier maakte het plaatje helemaal af. Houd er rekening mee dat dit geen goedkoop restaurant is. Voor de extended menu betaal je al snel ongeveer 140 euro per persoon. Aperitief en wijn inbegrepen kom je al snel rond de 200 à 250 pp. Maar wat mij betreft iedere euro waard. Je kan hier uiteraard ook a la carte eten. Klein minpuntje is dat je misschien best een trui of dergelijke voorziet. Bij ons eerste bezoek was dit niet nodig, bij het tweede bezoek zaten we aan het raam en was de koude van de airco wel storend. We maakten hier een opmerking over en onmiddellijk werd er voor een dekentje gezorgd. Dit restaurant moet je zeker eens bezocht hebben!

27 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Jaarlijks gaan wij als dertigers enkele malen naar goede restaurants, waaronder tot om heden oa Noma, Osteria Fransiscana, El Celler de Can Roca, Hof Van Cleve, Oud Sluis, The Jane, etc... we stellen goed eten op prijs maar vinden het in zulke restaurants ook heel belangrijk dat je vlot, goed en vriendelijk bediend wordt door bekwame mensen. Hier vonden wij het eten zeker niet slecht maar het menu was wat weinig, wel lekker maar ik had totaal geen wow gevoel. De Japanner om de hoek in Gent is misschien net een tikkeltje minder dan deze maar er echt boven uitsteken qua eten deed Kabuki niet. Ook het personeel vond ik niet slecht maar niet top. De vriendelijke Venozuelaan die er werkte waarmee ik aan de praat geraakt liet me weten dat het zijn eerste stappen in de horeca zijn en dat hij daar enkele maanden werkt maar eigenlijk fysiotherapeut van opleiding is. Sympathieke knul maar had weinig te vertellen en was heel onzeker, zo iemand gooi je voor de leeuwen in een sterrenrestaurant. Ook heb ik intoleranties voor bepaalde zaken die ik op voorhand nauwkeurig had doorgegeven. De moed zonk me in de schoenen als ze vroegen bij aankomst als er allergieën waren en zoja welke. Dan opnieuw opgesomd maar tijdens de maaltijd vastgesteld dat ze er eigenlijk niet echt rekening mee hielden. Al bij al een kleine ontgoocheling dit bezoek... toch als je met bepaalde verwachtingen gaat.

7 maart 2017 beoordeeld

reeds regelmatig van de Japanse keuken geproefd, dit overtrof echter al het vorige, spijtig dat dit niet in onze buurt ligt anders zouden we hier meerdere keren per jaar naar toe gaan, weinig of niets aan te merken, gerechten superlekker, bediening af

24 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het kabuki restaurant is verhuisd vanuit het hotel naar de golf. Via een shuttle word je er heen gebracht.
De prijzen zijn nog duurder geworden. 18€ voor een glas cava is echt belachelijk duur.
De airco staat veel te hard waardoor het echt niet aangenaam zitten is. Sommige mensen hadden zelf hun jas aan. Ondanks de melding aan de ober werd hier niets aan gedaan.
Sashimi als voorgerecht genomen en deze was heel mooi gepresenteerd en ook lekker. Daarna énkele sushis en deze waren top. Hoofdgerecht kip in kokosaus gekozen maar was echt niet lekker. Dessert niet meer aan gewaagd.
Dus kabuki is prijs / kwaliteit niet ok. Was 2de en laatste maal dat we hier geweest zijn.

20 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je hier niet meer lekker eet dan weet ik het niet meer!
Sashimi is om te zuigen en sushi super vers en alles word in de open keuken bereid.
Geweldige service, er staan ook wel heel veel obers,meer gastvrouwen maar 2 en 8 heren.
Wagyu beef in bouillon is ook een aanrader en buiten borrelen is ook heel romantisch.

Alles tot in de puntjes verzorgd!

Reizigers die Kabuki Japanese Restaurant bekeken, bekeken ook

Guia de Isora, Tenerife
Tenerife, Canarische Eilanden

Santa Cruz de Tenerife, Tenerife

In Kabuki Japanese Restaurant geweest? Deel je ervaringen!