“Speciaal..steakhouse in Bananplantage”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
13 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De setting is geweldig..in een bananenplantage met aangestampte aarde. Heel apart en speciaal qua sfeer. Wij gingen op zondag dus gezellige drukte. Bediening verstaat enkel spaans maar met engelse menu kaart lukt het perfect om iets lekkers te bestellen. Hier ga je om vlees te eten. De rode mojo bij brood is qua smaak 1 vd betere . We namen eerst mixed salad . Ik nam het lam en mijn man de ribeye . Lam was mals lekker goed gekruid. Ribeye was superlekker. We vermoeden dat die meer dan 500 gr woog dus te groot en te veel wel perfect gebakken én lekker. Garnituur kunnen ze beter achterwege laten want past er niet bij en is niet lekker . We hadden papas arugadas en frietjes.. lekker.. slotsom bizarre omgeving wat slordig sfeertje en lekker en vleesjes

5 januari 2017 beoordeeld

We hebben een parillada (mixed grill) gegeten (rund, konijn, worstjes, spek, en nog iets dat we niet direct konden identificeren). Lekker gebakken op de grill en goed gekruid (maar niet overdreven). Bijlage frietjes en canarische aardappelen in de schil. Was lekker, en zeer veel vlees voor je geld (28 € voor 2 personen). Voor de kindjes die niet zo graag vlees lusten was er wel erg weinig keuze: eitjes met frietjes. Spaghetti e.d. niet te krijgen. Chocomousse als dessert was geen aanrader, de flan caramel wel.
Personeel was zeer vriendelijk en geduldig bij de bestelling.
De locatie is zeer mooi en erg sfeervol.
Het restaurant is ook populair bij de locals.

7 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker vlees ! Perfekt gebakken! Garnituur en bijgerechten onbeduidend. Vriendelijk personeel . That's it !

27 november 2016 beoordeeld

Veel gegrild vlees en aardappelen, op een slordige manier op tafel gesmeten. Wel heel leuk kader, naast een bananenplantage, midden tussen planten en bomen. Heel kindvriendelijk. Bananen krijgen de kinderen gratis aan tafel. Veel personeel, maar eens bediend kijken ze niet meer naar u om, dus vraag zoveel mogelijk voor je bediend wordt.
Veel eten, vooral vlees, voor weinig geld, maar niet voor fijnproevers.

25 september 2016 beoordeeld

in een groep van 8 bezocht. toffe originele locatie maar verwacht geen luxe. bediening kon vriendelijker. ons gezelfschap bestelde kip, konijn (met look), ribeye en steak. 1 van de bestellingen met konijn ontbrak waardoor deze persoon 10 min later pas kon starten. kip was niet doorbakken en konijn vrij droog. steaks waren prima. het werd ons duidelijk dat je hier beste komt voor de steaks. side-dishes : Canarische aardappelen waren prima, slaatjes dik in orde, frieten enkel voorgebakken. wijnen waren vrij OK. De prijzen zijn heel democratisch maar persoonlijk zou ik hier niet terugkeren

Reizigers die Guachinche El Cordero bekeken, bekeken ook

San Miguel de Abona, Tenerife

Santa Cruz de Tenerife, Tenerife

In Guachinche El Cordero geweest? Deel je ervaringen!