17 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontvangst was vriendelijk, de kamers schoon.
Wel jammer dat je geen raampje open kon zetten omdat we onze kamer aan de binnenruimte grensde.
Wifi werkte prima.
Het ontbijt was redelijk als je koos voor brood. Het warme gedeelte zag er erg onsmakelijk uit. Er werd weinig moeite gedaan om enige service op dit vlak te bieden.
De ligging van het hotel is prima.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
11 januari 2017 beoordeeld

Wij zijn in december geweest, 6 dagen, in de kerst week. De kamer was schoon en goed. Helaas hebben wij overlast van onze buren gehad.
Het hotel ligt dichtbij de busstation, dat is een plus punt.
Maar Het ontbijt was onacceptabel “Slecht eten, slechte service en kakkerlakken''.

• Verbleef: december 2016, reisde met familie
10 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf het grote busstation is het 10 minuten lopen over de boulevard naar het Hotel, waar we werden opgewacht door een uiterst vriendelijke receptionist. We kregen helaas geen kamer met uitzicht over het strand, maar wel een hele rustige aan de binnenkant zonder uitzicht, maar niet getreurd, je zit niet heel de dag op je kamer, want de stad is levendig. We hebben heel de stad verkend en dat is echt de moeite waard. Het is wel een stad voor 1 dag. De volgende dag hebben we dan ook de bus gepakt om de volgende stad te bezoeken Costa Teguise, die meer toeristisch was en ook leuk voor 1 dag, mooie stranden en veel restaurantjes. Het hotel is aanrader voor rust, om dicht bij het strand te zijn aan een mooie boulevard, rechts een park, links de stad, dichtbij een busstation en vriendelijk personeel en goede bedden. Plus vanaf het busstation in een kwartier op de luchthaven.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
15 februari 2016 beoordeeld

Groot hotel in het centrum van Arrecife, gelegen aan de Playa Del Reducto en de drukke Avenida de Fred Olsen. Mooi uitzicht over de oceaan. Erg netjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Twijfelachtige wifi (werkte meer niet dan wel). Uitgebreid ontbijtbuffet. Busstation op wandelafstand.

Kamertip: Kamer met zeezicht is aangeraden, het uitzicht is fantastisch.
  • Verbleef: februari 2016, reisde met familie
23 januari 2016 beoordeeld

We wilden een weekje naar de zon en kozen voor dit hotel vanwege de prachtige prijs en de rustige ligging, met een kamer met uitzicht op zee.
Ik denk dan ook dat de kamer met uitzicht op zee het mooist zijn, er zijn ook kamers met uitzicht op de achterkant, de vulkaan-kant, maar dat leek me toch wat minder.
De kamer was prachtig ingericht, met een blinkend-schone badkamer, en een mooi , inpandig balkon, waardoor je wel in de zon, maar uit de wind zit.
Er was een koelkastje op de kamer, waar we blij mee waren, omdat je je gekochte water koel kunt bewaren.
Het personeel was heel aardig en deed erg zijn best om het naar je zin te maken.
Geweldig, (engels) uitgebreid ontbijtbuffet. met variërende samenstelling. Het was soms wel een chaos , s'ochtends met bijvullen.

Kamertip: Uitzicht op zee is wel geweldig...
  • Verbleef: januari 2016, reisde met een partner