Beoordeeld op 11 januari 2017

Wij zijn in december geweest, 6 dagen, in de kerst week. De kamer was schoon en goed. Helaas hebben wij overlast van onze buren gehad.
Het hotel ligt dichtbij de busstation, dat is een plus punt.
Maar Het ontbijt was onacceptabel “Slecht eten, slechte service en kakkerlakken''.

• Verbleef: december 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 10 juni 2016 via mobiele applicatie

Vanaf het grote busstation is het 10 minuten lopen over de boulevard naar het Hotel, waar we werden opgewacht door een uiterst vriendelijke receptionist. We kregen helaas geen kamer met uitzicht over het strand, maar wel een hele rustige aan de binnenkant zonder uitzicht, maar niet getreurd, je zit niet heel de dag op je kamer, want de stad is levendig. We hebben heel de stad verkend en dat is echt de moeite waard. Het is wel een stad voor 1 dag. De volgende dag hebben we dan ook de bus gepakt om de volgende stad te bezoeken Costa Teguise, die meer toeristisch was en ook leuk voor 1 dag, mooie stranden en veel restaurantjes. Het hotel is aanrader voor rust, om dicht bij het strand te zijn aan een mooie boulevard, rechts een park, links de stad, dichtbij een busstation en vriendelijk personeel en goede bedden. Plus vanaf het busstation in een kwartier op de luchthaven.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 februari 2016

Groot hotel in het centrum van Arrecife, gelegen aan de Playa Del Reducto en de drukke Avenida de Fred Olsen. Mooi uitzicht over de oceaan. Erg netjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Twijfelachtige wifi (werkte meer niet dan wel). Uitgebreid ontbijtbuffet. Busstation op wandelafstand.

Kamertip: Kamer met zeezicht is aangeraden, het uitzicht is fantastisch.
  • Verbleef: februari 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 23 januari 2016

We wilden een weekje naar de zon en kozen voor dit hotel vanwege de prachtige prijs en de rustige ligging, met een kamer met uitzicht op zee.
Ik denk dan ook dat de kamer met uitzicht op zee het mooist zijn, er zijn ook kamers met uitzicht op de achterkant, de vulkaan-kant, maar dat leek me toch wat minder.
De kamer was prachtig ingericht, met een blinkend-schone badkamer, en een mooi , inpandig balkon, waardoor je wel in de zon, maar uit de wind zit.
Er was een koelkastje op de kamer, waar we blij mee waren, omdat je je gekochte water koel kunt bewaren.
Het personeel was heel aardig en deed erg zijn best om het naar je zin te maken.
Geweldig, (engels) uitgebreid ontbijtbuffet. met variërende samenstelling. Het was soms wel een chaos , s'ochtends met bijvullen.

Kamertip: Uitzicht op zee is wel geweldig...
  • Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 oktober 2015 via mobiele applicatie

Goed hotel, zeer stil tijdens de nacht. Gelegen aan de dijk, op 200 meter van een busstation (niet het hoofdbusstation) waar je veel verbindingen hebt naar andere plaatsen langs de kust.
Vriendelijke ontvangst.
Goed ontbijt in buffetstijl.
Avondeten is ook buffet. Gezien de prijs niet slecht, maar er zijn veel betere opties in de stad.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner