“Redelijk hotel met matig ontbijt”
Beoordeling van Hotel Diamar

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Hotel Diamar
Beoordeeld als nr. 3 van 9 hotels in Arrecife
17 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontvangst was vriendelijk, de kamers schoon.
Wel jammer dat je geen raampje open kon zetten omdat we onze kamer aan de binnenruimte grensde.
Wifi werkte prima.
Het ontbijt was redelijk als je koos voor brood. Het warme gedeelte zag er erg onsmakelijk uit. Er werd weinig moeite gedaan om enige service op dit vlak te bieden.
De ligging van het hotel is prima.

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner

11 januari 2017 beoordeeld

Wij zijn in december geweest, 6 dagen, in de kerst week. De kamer was schoon en goed. Helaas hebben wij overlast van onze buren gehad.
Het hotel ligt dichtbij de busstation, dat is een plus punt.
Maar Het ontbijt was onacceptabel “Slecht eten, slechte service en kakkerlakken''.

• Verbleef: December, 2016, reisde met familie
10 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf het grote busstation is het 10 minuten lopen over de boulevard naar het Hotel, waar we werden opgewacht door een uiterst vriendelijke receptionist. We kregen helaas geen kamer met uitzicht over het strand, maar wel een hele rustige aan de binnenkant zonder uitzicht, maar niet getreurd, je zit niet heel de dag op je kamer, want de stad is levendig. We hebben heel de stad verkend en dat is echt de moeite waard. Het is wel een stad voor 1 dag. De volgende dag hebben we dan ook de bus gepakt om de volgende stad te bezoeken Costa Teguise, die meer toeristisch was en ook leuk voor 1 dag, mooie stranden en veel restaurantjes. Het hotel is aanrader voor rust, om dicht bij het strand te zijn aan een mooie boulevard, rechts een park, links de stad, dichtbij een busstation en vriendelijk personeel en goede bedden. Plus vanaf het busstation in een kwartier op de luchthaven.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
15 februari 2016 beoordeeld

Groot hotel in het centrum van Arrecife, gelegen aan de Playa Del Reducto en de drukke Avenida de Fred Olsen. Mooi uitzicht over de oceaan. Erg netjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Twijfelachtige wifi (werkte meer niet dan wel). Uitgebreid ontbijtbuffet. Busstation op wandelafstand.

Kamertip: Kamer met zeezicht is aangeraden, het uitzicht is fantastisch.
  • Verbleef: Februari, 2016, reisde met familie
23 januari 2016 beoordeeld

We wilden een weekje naar de zon en kozen voor dit hotel vanwege de prachtige prijs en de rustige ligging, met een kamer met uitzicht op zee.
Ik denk dan ook dat de kamer met uitzicht op zee het mooist zijn, er zijn ook kamers met uitzicht op de achterkant, de vulkaan-kant, maar dat leek me toch wat minder.
De kamer was prachtig ingericht, met een blinkend-schone badkamer, en een mooi , inpandig balkon, waardoor je wel in de zon, maar uit de wind zit.
Er was een koelkastje op de kamer, waar we blij mee waren, omdat je je gekochte water koel kunt bewaren.
Het personeel was heel aardig en deed erg zijn best om het naar je zin te maken.
Geweldig, (engels) uitgebreid ontbijtbuffet. met variërende samenstelling. Het was soms wel een chaos , s'ochtends met bijvullen.

Kamertip: Uitzicht op zee is wel geweldig...
  • Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
22 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel, zeer stil tijdens de nacht. Gelegen aan de dijk, op 200 meter van een busstation (niet het hoofdbusstation) waar je veel verbindingen hebt naar andere plaatsen langs de kust.
Vriendelijke ontvangst.
Goed ontbijt in buffetstijl.
Avondeten is ook buffet. Gezien de prijs niet slecht, maar er zijn veel betere opties in de stad.

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
3 september 2015 beoordeeld

De kamer was schoon en had een geweldig uitzicht op de Oceaan. De medewerkers waren zeer vriendelijk. Ze hebben geholpen met het reserveren van een auto en ons mooie plekken van het land aangeraden. De ligging is centraal in Arrecife. Het ontbijt is niet heel spectaculair maar voldoet aan de basis vereisten. Al met al een heerlijk hotel, waar je waar krijgt voor je geld.

Kamertip: Het beste uitzicht op de oceaan.
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Arrecife in overweging
op 0,2 km afstand
Hesperia Lanzarote
nr. 2 van 4 in Puerto Calero
5.148 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Diamar geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Diamar

Adres: Avenida Fred Olsen 8, 35500 Arrecife, Lanzarote, Spanje
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Lanzarote > Arrecife
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 9 hotels in Arrecife
Prijsklasse: € 50 - € 100 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Diamar 3*
Aantal kamers: 90
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Expedia, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Diamar met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?