TripAdvisor

Meer info
vanaf US$ 28,34
Meer info
Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Park is echt toe aan renovatie, personeel was niet onvriendelijk dus viel ons mee. We waren al vroeg waren genoeg bedjes alleen meer dan de helft kapot. Glijbanen genoeg maar niet overzichtelijk. En al snel dikke rijen. Wij hadden geluk dat we op tijd waren en dus alle leuke glijbanen al hadden gehad. Restaurant was groot en best veel keuze echt fastfood maar daar gingen we ook vanuit. Al met al een leuke dag gehad

Datum van activiteit: augustus 2019
GestorSocialMedia, Director de Relaciones con Clientes van Aquapark Costa Teguise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Thanks for your visit.

Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Wij vonden het erg klein en waren met een uur uitgekeken. Ook was het er erg vies! Het personeel was erg onvriendelijk tegen ons als ‘toeristen’. Als we dit van te voren hadden geweten zouden we hier niet naar toe zijn gegaan! Een echte tegenvaller! Het park ik voor jonge gezinnen en kinderen waarschijnlijk wel leuk maar qua hygiëne raden wij dat ook sterk af.

Datum van activiteit: oktober 2018
GestorSocialMedia, Director de Relaciones con Clientes van Aquapark Costa Teguise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2018

We werken nog steeds aan de verbetering van ons waterpark en we betreuren het als het niet schoon genoeg leek, maar we werken dagelijks om het water schoon te houden. Groeten.

Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben een leuke dag gehad in het zwembad. Vroeg gekomen en 5 bedjes weten te bemachtigen. Er zijn minimaal 8 glijbanen die erg leuk zijn om te doen voor volwassen en tieners. De badmeesters lette goed op de veiligheid en ik vond het wel prettig om te weten dat er niet zomaar iemand achter me aan zou komen die op mij terecht kon komen. En ik vond ze nog leuk mee doen ook. Aftellen zodat er een soort competitie ontstond. Kortom een zeer geslaagde dag.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 12 juli 2018 via mobiele applicatie

Na wat beoordelingen gelezen te hebben op tripadvisor, heb ik besloten om ook is een reactie te geven. Vandaag naar aqualand geweest en door alle negatieve recensies toch wel met een raar gevoel. Er wordt hier geschreven dat het park slecht onderhouden is, dit valt enorm mee, slechts 1 glijbaan was echt toe aan vervanging en het park was echt niet verouderd. Qua prijs/kwaliteit verhouding gewoon goed. In gran canaria of mallorca betaal je hetzelfde en nog extra voor een bedje / fast pass die je hier niet hebt. Je moest maximaal 10 minuten wachten tot je aan de beurt bent en dit was maar bij 2 glijbanen dus zo lang hoef je niet te wachten. Bij de rest kon je gewoon door. De glijbanen zijn prima en erg afwisselend en leuk. De badmeesters zijn inderdaad wel streng maar geen last van gehad. Of te wel een leuke dag gehad en niks gemerkt van al die negatieve reacties!

Datum van activiteit: juli 2018
GestorSocialMedia, Director de Relaciones con Clientes van Aquapark Costa Teguise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2018

Thanks for your opinion. Regards

Beoordeeld op 12 mei 2018

Met kinderen 10 en 12
Het was heel rustig. Veel wind, weinig bezoekers. Meer badmeesters/juffen dan bezoekers. ipv dat er dan geprobeerd wordt je dag een beetje op te vrolijken wordt je eigenlijk overal tegen gewerkt. Een beetje lol mag niet want dat is gevaarlijk. Op het laatst werden we bijna het bad uit gekeken omdat de strandstoel waar wij op zaten nog recht gezet moest en ze daarna waarschijnlijk naar huis konden. Ook de prijs is veel te hoog voor wat het is. De echte veiligheid laat te wensen over. Glijbanen die niet goed aansluiten en hekwerken met afgebroken delen.

Datum van activiteit: mei 2018
GestorSocialMedia, Director de Relaciones con Clientes van Aquapark Costa Teguise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2018

Thank you for your opinion and we will consider your ratings to improve. Regards