Ronald
Malaga, Spanje

Mooi hotel midden in de stad

Beoordeling van Hotel San Telmo
5,0 van 5 bollen19 sep 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prettige ontvangst, flexibel ondanks late aankomsttijd. Ruime kamer en lekker ontbijt, door eigenaar geserveerd.
Schone en nette kamers.
Mooi dakterras met uitzicht op zee.
Vers fruit aanwezig en koffie mogelijkheid gedurende de gehele dag.
Enige nadeel, lastig parkeren, maar dat lost zich op.
Datum van verblijf: september 2023
Kamertip: Parkeren bij de haven en dan klein stukje lopen naar hotel, evt met lift van de stad (niet alle...
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
  • Expedia.com
0.3 km van Hotel San Telmo
Meer hotels in Santa Cruz de la Palma bekijken
Beoordeeld op 28 augustus 2023

Mooie, ruime kamer, heerlijk stadshotel met fijne tuin. Geweldig ontbijt en bijzonder prettig en behulpzaam personeel/eigenaars. Sfeervol ingericht en centraal gelegen in Santa Cruz. Maak wel gebruik van de lift tegenover de haven om er te komen.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 13 augustus 2023 via mobiele applicatie

Wat een super mooi hotel!
Wij hebben hier een mooie tijd gehad.
Kamers zijn mooi ingericht, goede bedden en super schoon.
Ook de binnentuin met terras met uitzicht op zee is prachtig, en vooral gezellig s'avonds met de kaarsen aan. Puur genieten met een goed glas wijn die je ook kan krijgen in dit hotel.
Ontbijt is ook erg netjes en goed.
De eigenaar en het personeel is heel netjes en behulpzaam.
En zelfs de huisdieren de 2 katten en de hond geven je een warm welkom.
Kortom mocht je verblijven in La Palma, zouden wij dit hotel zeker aanraden.
Bedankt voor de goede zorgen, en ons mooie verblijf.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 9 februari 2022 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf gehad in een studio van dit hotel. Ideaal met klein keukentje en twee kamers zodat ons zoontje lekker in z’n eigen plekje kon slapen. Goed geregeld met campingbedje en kinderstoel. Vriendelijke mensen en goed onderhouden & smaakvol ingericht

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 2 mei 2018

Ik logeerde vijf nachten in het Hotel San Telmo in Santa Cruz de La Palma. Ideaal is de zeer rustige maar ook centrale ligging van het hotel.De hoteleigenaars zijn uitermate gastvrij en hartelijk. Ik voelde mij in dit kleine hotel direkt thuis.De hotelkamer is ruim en zeer schoon. Het ontbijt is voortreffelijk.
Vele uren verbracht ik op het terras, beschut voor de wind en in gezelschap van grote potten met kleurrijke bloemen. Ik kan niets negatiefs over dit hotel berichten en als ik misschien eens terugkom naar La Palma dan wil ik weer naar San Telmo. Veel gezelliger dan een groot hotel met honderden gasten. Hier is de gast koning of koningin!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 8 mei 2015

Een leuk klein hotel Heel centraal gelegen. Aardige mensen. Mooie kamers en een dakterras met ligstoelen en een prachtig uitzicht. . Prima ontbijt,. NB .Alleen niet op je navigatie rijden . Santa Cruz is een leuke stad met mooie gebouwen met balkonnetjes.

Kamertip: Bovenverdieping heeft het mooiste uitzicht
Datum van verblijf: februari 2015