We ondersteunen de volgende browsers:
De nieuwste beoordelingen. De laagste prijzen. De perfecte plek om een hotel te zoeken.

“Spaans natuurgeweld.” 4 van 5 bollen

7 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 11 nuttige stemmen
“Spaans natuurgeweld.”
4 van 5 bollen Beoordeeld op 23 juni 2013

Wat een prachtige uitzichten en vergezichten, tis even een onderneming om een vergunning te halen beneden bij het bezoekerscentrum maar daarna wijst alles zich vanzelf. Deze vergunning gaat om tijd die je wil verblijven in het park je hebt wel een rijbewijs of paspoort nodig bij de aanvraag, het aantal bezette parkeerplaatsen boven bepaalt je begintijd beneden dus op tijd er staan is voldoende. Park zelf is erg mooi en indrukwekkend geschikt voor kilometervreters ( wij niet) of een mooi te begaan klein rondje ( Wij dus) waarbij je wel goed ter been moet zijn wegens het op en afgaande wandelpad soms behoorlijk steil zelfs maar de natuur om je heen vergoed alles de infoborden zijn prima om je talen op te halen maar de plaatjes erop begrijpen we hopelijk allemaal wel.

Bezocht Juni, 2013

Eerst Nederlands
30 beoordelingen
4 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 14 nuttige stemmen
“Fantastische wandeling en uitzicht”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 13 april 2013

Je moet een parkeerplaats reserveren. We waren zelf te laat en hebben het voor de dag erna gereserveerd. We hoorden dat dit ook via internet kan. Een vrij makkelijke wandeling van ong 1,5 uur en een prachtig uitzicht.

Bezocht Maart, 2013
Leuven, Vlaams-Brabant, Belgium
280 beoordelingen
36 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 131 nuttige stemmen
“Letterlijk het dak van de wereld”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 11 november 2012

Dit moet je gezien hebben. Zeker de roque de los muchachos 2400m hoog. Prachtig hoe je je meestal boven de wolkentapijten rond het eiland bevindt. en de prachtige caldera die onmetelijk diep is. alsook de vergezichten naar Tenerife & La Gomera.

Bezocht Juni, 2012
Ridderkerk, Nederland
116 beoordelingen
71 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 58 nuttige stemmen
“Een beleving”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 19 augustus 2012

Hebben een prachtige tocht gemaakt door de Caldera . Eerst met een busje langs smalle paden langs ravijnen en toen een prachtige wandeling met een uitstekende uitleg van onze gids Peter. Veel wetenswaardigheden gehoord die je niet krijgt (weet) als op eigen houtje gaat. Zeker geen spijt van.

Bezocht Maart, 2012
Delft
16 beoordelingen
4 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 14 nuttige stemmen
“Indrukwekkend”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 2 augustus 2012

Mooie wandelingen, afwisselend en met uitzichten!!
Je moet wel eerst een permit halen bij het bezoekerscentrum. Dit blijkt vooral om een parkeerplaats te gaan. Wil je toch gaan ook al,is het vol dan kan je gewoon met een taxi erheen.
Er zijn veel verschillende tochten van heel licht en kort tot lang en met veel stijgen.

Bezocht Juli, 2012

Reizigers die Caldera de Taburiente National Park bekeken, bekeken ook

La Palma, Canarische Eilanden
San Andres y Sauces, La Palma

San Andres y Sauces, La Palma

In Caldera de Taburiente National Park geweest? Deel je ervaringen!