“Very nice and good food”
Beoordeling van NÖMADAS

NÖMADAS
Geclassificeerd als nr. 46 van 1.648 Restaurants in Las Palmas de Gran Canaria
29 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten en zeker prijs kwaliteit. Gezellig terrasje en leuke bediening. De tonijn was geweldig.

Datum van bezoek: oktober 2018

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als voirgerecht de gamba in knoflook. Erg heet, tong verbrand, maar erg lekker. Daarna een hamburger, wat was die goed! Mijn mans hoofdgerecht, was behoorlijk vet (spekvet) daar moet je van houden. Service, kan beter. Was erg druk, maar 2 dames aan het werk. Moesten soms lang wachten voor aandacht (hadden nog een vork nodig, eet makkelijker). Prima restaurant. ..

Datum van bezoek: augustus 2018
28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek achter het grote warenhuis corte del Ingles. Heel vriendelijk personeel en voortreffelijke lunch genoten voor een goede prijs. Aanrader! Met dank aan Jenny in de bediening

Datum van bezoek: juli 2018
16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke salade en een prima hamburger! Gezond (heb de frietjes laten staan...) en lekker. Leuke bediening ook.

Datum van bezoek: april 2018
31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De titel zegt het eigenlijk al, ik heb er met mijn vrouw meerdere keren gegeten, ze serveren vers eten, goede service. Gezellig klein restaurant met een rustige maar toch levendige sfeer. Geen tv om voetbal te kijken dit is het enige wat er miste naar mijn mening. Prijs kwaliteit verhouding prima. Aardig personeel. Lekkere salades. Zelf vond ik de kip salade het lekkerst. De pasta was redelijk.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die NÖMADAS bekeken, bekeken ook

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

In NÖMADAS geweest? Deel je ervaringen!