“Heerlijke en eenvoudige Italiaanse gerechten ”
Beoordeling van San Andrea

San Andrea
Geclassificeerd als nr. 19 van 1.640 Restaurants in Las Palmas de Gran Canaria
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Buiten zitten
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw, wat een bijzondere parel is dit waar de eigenaar zelf kookt en tijd neemt. We hebben vooraf een heerlijke broschetta gehad met erg lekkere saus en daarna ravioli met vlees en paddestoelen en gnocchi op basis van pompoen en zoooo lekker. Daarna heerlijke tiramisu met grappa

Datum van bezoek: augustus 2018

16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een zeer klein restaurant waar meerdere vegetarische en veganistische opties op de menukaart staan.

Wij hebben er met zijn tweeën gegeten en het beviel ons uitstekend. Bediening was aardig en het eten was prima.

Datum van bezoek: juli 2018
26 januari 2017 beoordeeld

Gisteren op onze laatste dag van de vakantie bij San Andrea gegeten, zo jammer dat we dit niet eerder hebben gedaan. Echt puur eten , Italiaanse gerechten door de kok zelf vers klaar gemaakt.
Bijzonder goed van kwaliteit maar ook bijzonder vriendelijke bediening van zijn vrouw.
Het is niet groot, maar erg gezellig. Echt een aanrader, hier moet je geweest zijn.

Datum van bezoek: januari 2017
SanAndrea M, Manager van San Andrea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2017

Dus we denken dat je hebt nu een goed excuus om terug te komen naar Gran Canaria weer :) We zijn blij om te zien reizigers zijn blij met onze koken brengt veel licht in ons hart! Wij wensen u een heel goede tijd terug naar huis. Hoop dat ik weer te koken voor u in de toekomst, Proost

27 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

weer enkele keren fantastisch gegeten, intiem restaurant met weinig tafeltjes en heerlijke verse gerechten, super aardige bediening van kok Andrea en zijn fiancee
perfectie!!

Datum van bezoek: oktober 2016
SanAndrea M, Manager van San Andrea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2016

Bedankt Wandel voor uw warme woorden! het maakt onze wangen rood .... perfectie is zo'n groot woord ... we genieten van koken en nog meer wanneer mensen zoals jij waardeert onze keuken. Happy Holidays en hoop om te koken voor u opnieuw in de toekomst! Hartelijke groeten,

5 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig plekje, heerlijke verse pasta en lieve eigenaren die alle tijd maken voor een praatje. Leuke open keuken waar alles vers gemaakt wordt! Gewoon heen gaan!

Datum van bezoek: oktober 2016
SanAndrea M, Manager van San Andrea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2016

Iris Dank u voor uw bezoek, we zijn blij om te weten dat het hart een leuke tijd hebben doorgebracht met ons! Wij wensen u een heerlijke vakantie in Gran Canaria! Met vriendelijke groet,

Reizigers die San Andrea bekeken, bekeken ook

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

In San Andrea geweest? Deel je ervaringen!