“Gezellig en lekker!”

Keukens: Argentijns, Spaans, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
11 juli 2017 beoordeeld

Toevallig daar binnen gegaan en aangenaam verrast. Lekker eten, betaalbaar, vriendelijk en fijne Spaanse sfeer.
Als je in de buurt bent, zeker daar eten!

Datum van bezoek: juni 2017

16 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Jummy food. Good price.
We hebben dit restaurant ontdekt via tripadvisor en dat hebben we ons niet beklaagd. Tip: vroeg genoeg komen want het is snel volzet. Ook midden van de week. Tip: als je met een groep bent, kan je elke schotel na elkaar laten komen en sharen. Heel gezellig en je hebt dan van alles eens kunnen proeven. Bij ons was alles overheerlijk lekker!!! De buurt is een beetje shabby, maar heel dicht bij het strand dus ideaal als afsluiter van de dag.

Datum van bezoek: februari 2017
18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je eens wat anders wilt eten dan het 'normale' is dit zeker een aanrader. Lekkere aparte dingen staan hier op het menu en dan heb ik het niet alleen over eten. Zeer uitgebreide wijn- en bierkaart. Pak als dessert sowieso de chocolade vulkaan heerlijk!!

Datum van bezoek: september 2016
20 februari 2016 beoordeeld

Feitelijk was ik op zoek naar een ander restaurant totdat ik hier voorbij kwam. Het zit op de hoek van de straat, niet erg groot en erg druk.Er zat een gemêleerd publiek, jong en oud, studentikoos en professionals. Met geluk kon ik een tafeltje krijgen, was alleen een beetje achteraf. Men sprak gelukkig goed Engels en hadden ook een engelstalige kaart. En als bierliefhebber, vooral de engelse ales, hadden ze bier van een lokale brouwerij welke van goede kwaliteit is. Ik had gekozen voor de burger van Black Angus koe. Het verbaasde me wat toen ze vroeg hoe ik mijn vlees wilde, rare of medium of well done. Toen ik de burger kreeg begreep ik het wel, het vlees werd eerst gebakken en daarna tot gehakt verwerkt. Resultaat is dat het vlees wat aan de koude kant is, dat is erg jammer. De frietjes waren van goede kwaliteit en juist genoeg zout erop. Vooraf werd brood (wit en bruin) geserveerd met een mayonaise met daarin mango en soja. Het bruin brood was heerlijk, een typische noten smaak en kon zo worden gegeten. het wit brood, wat vlak, was heerlijk met deze mayonaise. Al met al een heerlijke maaltijd voor een aangename prijs, met dus als verrassing het bier.

Datum van bezoek: februari 2016
6 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier tot twee keer toe heerlijk gegeten, bediening is vriendelijk en het restaurant is leuk ingericht. Een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2016

Reizigers die Mestizo Tasca bekeken, bekeken ook

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

In Mestizo Tasca geweest? Deel je ervaringen!