Beoordeeld op 20 september 2017

Leuk stadshotel met mooie kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Gelegen aan het Santa Catalina Park, dus er is genoeg te doen en te zien. Vlakbij de haven en vlakbij het mooie en rustige strand. Lekker ontbijt, genoeg keuzemogelijkheden.

Kamertip: Toegankelijk voor minder Zeer goede airco. Iets meer omgevingsgeluiden omdat je midden in de stad ligt. Is echter niet hinderlijk.
Datum van verblijf: september 2017
Héctor R, Director de Recepción van Bed&Chic Las Palmas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2017

Dear Pascall,

Thank you very much for your feedback regarding your recent stay at Bed&Chic in Las Palmas.

We are pleased to read that you enjoyed our city-centre location and that it was convenient to you in order to visit the city and enjoy the vast amount of services around us. Thank you for bringing up our staff into your review, it means a lot to all of us to know that you had a wonderful experience with us.

Thank you again and we do hope to see you again in the future.

Best regards,
Héctor Rodríguez

Beoordeeld op 29 oktober 2016 via mobiele applicatie

De indruk van een echt hotel heb je niet. Receptie is wat klungelig en de ingewikkelde uitleg over hoe je binnenkomt na sluitingstijd, de twee terrassen is allemaal wat veel als je net geland bent met je vliegtuig.
Maar van belang is het niet. Prima airco, lekker bed en beneden in de bar wordt je op je wenken bediend. Heb er een paar uur ongestoord kunnen werken.
Over de prijs/kwaliteit kan je twisten. Ik betaalde 90 euro voor een nacht
Maar ik weet niet hoe de prijzen liggen hier. Voordeel is wel dat je lekker centraal zit, behalve voor de oude stad.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Joana L, Director Comercial van Bed&Chic Las Palmas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2016

Dear Friso,

Thank you for sharing your kind review about your stay at BedandChic Hotel.

We are glad yo know that you liked our hotel overall, we also appreciate your suggestion as the help us to improve.
We would be more than pleased to welcome you again.

Best regards,
BedandChic Hotel

Beoordeeld op 13 september 2016

Het onthaal aan de receptie was uitermate professioneel en servicegericht. De kamer was heel ruim, netjes en verzorgd. Grote flatscreen tv en perfect bed met goede matras en hoofdkussens. Ontbijt was apart te betalen maar perfect in orde. Het hotel is gelegen aan 'Parque de Santa Catalina', dicht in de buurt van het busstation. De wandeldijk 'Paseo Las Canteras' is eveneens in de buurt van het hotel gesitueerd.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 14 juni 2016 via mobiele applicatie

Heel proper en trendy hotel op een echte local locatie. Vriendelijke bediening leuk terras op het dak waar je kan relaxen. Ontbijt aan 5euro met extra dishes voor 2,5euro per dish. Cocktails op het prive terras op het sint catalina plein ook zeker een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 februari 2016 via mobiele applicatie

Mooi, leuk hotel met heel vriendelijk personeel. Tijdens ons verblijf was er het carnaval waardoor er 's avonds/'s nachts toch heel veel geluid in onze kamer was. Het hotel is dichtbij het strand en busstation. Rondom was er qua leuke bars en restaurantjes wel niet echt veel te beleven, daarvoor moet je naar een ander stadsdeel gaan.

Datum van verblijf: februari 2016