Beoordeeld op 29 oktober 2016 via mobiele applicatie

De indruk van een echt hotel heb je niet. Receptie is wat klungelig en de ingewikkelde uitleg over hoe je binnenkomt na sluitingstijd, de twee terrassen is allemaal wat veel als je net geland bent met je vliegtuig.
Maar van belang is het niet. Prima airco, lekker bed en beneden in de bar wordt je op je wenken bediend. Heb er een paar uur ongestoord kunnen werken.
Over de prijs/kwaliteit kan je twisten. Ik betaalde 90 euro voor een nacht
Maar ik weet niet hoe de prijzen liggen hier. Voordeel is wel dat je lekker centraal zit, behalve voor de oude stad.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Joana L, Director Comercial van Bed&Chic Las Palmas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2016

Dear Friso,

Thank you for sharing your kind review about your stay at BedandChic Hotel.

We are glad yo know that you liked our hotel overall, we also appreciate your suggestion as the help us to improve.
We would be more than pleased to welcome you again.

Best regards,
BedandChic Hotel

Beoordeeld op 13 september 2016

Het onthaal aan de receptie was uitermate professioneel en servicegericht. De kamer was heel ruim, netjes en verzorgd. Grote flatscreen tv en perfect bed met goede matras en hoofdkussens. Ontbijt was apart te betalen maar perfect in orde. Het hotel is gelegen aan 'Parque de Santa Catalina', dicht in de buurt van het busstation. De wandeldijk 'Paseo Las Canteras' is eveneens in de buurt van het hotel gesitueerd.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 14 juni 2016 via mobiele applicatie

Heel proper en trendy hotel op een echte local locatie. Vriendelijke bediening leuk terras op het dak waar je kan relaxen. Ontbijt aan 5euro met extra dishes voor 2,5euro per dish. Cocktails op het prive terras op het sint catalina plein ook zeker een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 februari 2016 via mobiele applicatie

Mooi, leuk hotel met heel vriendelijk personeel. Tijdens ons verblijf was er het carnaval waardoor er 's avonds/'s nachts toch heel veel geluid in onze kamer was. Het hotel is dichtbij het strand en busstation. Rondom was er qua leuke bars en restaurantjes wel niet echt veel te beleven, daarvoor moet je naar een ander stadsdeel gaan.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 23 januari 2016 via mobiele applicatie

Tijdens een heel druk weekeind in januari last minute een kamer kunnen boeken bij Bed&Chic, gelukkig! Een studio op het dak! Met de mogelijkheid om gebruik te maken van het dakterras. Helemaal te gek! Top!
Uitzicht over een groot deel van de stad Las Palmas. En de cruise schepen haven.
In het weekeind live muziek in het Parque Santa Catalina.
Moderne hippe studio, van alle gemakken voorzien!

Datum van verblijf: januari 2016