“Kies je eigen vis of laat voor je kiezen!”
Beoordeling van Amigo Camilo

Amigo Camilo
Geclassificeerd als nr. 32 van 1.625 Restaurants in Las Palmas de Gran Canaria
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 april 2018 beoordeeld

Aan het eind van de boulevard een onooglijk restaurant. Maar kijk daar a.u.b. doorheen, want versere en lekkerdere vis krijg je bijna nergens.
Verwacht geen menukaart. Je wordt meegenomen naar de keuken, die in het midden van het restaurant is gesitueerd, hier kies je je vis. Maar welke? Wij hebben gezegd welke vis is lekker en welke zou jij nemen. Gevaar bestaat dat je oude krijgt, maar niet hier alle ogen van de vissen glansen. Welke vis ik als hoofggerecht heb gehad? geen idee, maar het was heerlijk. Vooraf met z'n tweeen 1 portie sardines gegeten. Heerlijk!
Bij het hoofdgerecht aardappels. Ons werd gezegd geen salade te nemen omdat het meer dan genoeg was. Als je extra drankjes wilt, moet je even de aandacht van de bediening trekken. Ik was voldaan. Echtgenoot had nog plaats voor de Tarta tres chocolate, volgens hem goddelijk! Wat wij kwijt waren? € 29,50 heus waar € 29,50.

Datum van bezoek: april 2018

25 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Waar voor je geld. Prijs van de verse vissen wordt per kilo aangeboden. Een leuke ervaring. Ga er zeker nog een keer eten.

Datum van bezoek: januari 2018
5 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig restaurantje op een mooie locatie met uitzicht op zee.
Ten noorden van de boulevard playa de canteras vind je dit eenvoudige restaurant met heerlijke visgerechten.
Verwacht geen overdadige luxe maar eet ten midden van de locals, zittend op plastic stoeltjes, je buikje rond.
Als er een wachtrij is moet je even een nummertje trekken en aansluiten.
Kies je eigen verse vis en laat je vervolgens verrassen en verwennen.
Vriendelijke bediening,vrij grote porties en gunstige prijzen.
Absolute aanrader!

Datum van bezoek: december 2016
7 december 2016 beoordeeld

Aan de noordkant en aan het einde van de Paseo las Canteras bevinden zich diverse restaurants.
Wilt u eens gaan eten in een eenvoudig visrestaurant waar vooral ook de lokalen komen en zien wat de vangst van de dag vóórdat u gaat bestellen, dan moet u even een paar minuten doorlopen.
Verscholen achter een hoek, maar wel vlak aan zee treft u dit restaurant is aan, waar u naast op het overdekte terras, ook binnen kunt eten.
Met een vriendelijke en geduldige bediening krijgt u het verste van het verste tegen een zeer billijke prijs.

Datum van bezoek: november 2016
2 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke verrassing getipt door de receptie van hotel
Lekker spontaan vers visje kiezen en genieten!
Personeel bijzonder aardig en prijs .. ha ... nog een verrassing kost bijna niets dus in las palmas eet je bij amigo Camilo!

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die Amigo Camilo bekeken, bekeken ook

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

In Amigo Camilo geweest? Deel je ervaringen!