“Heerlijk en verassend ”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en smaakvol restaurant waar iedereen wel graag lijkt te komen. Eten was absoluut prima en de prijs alleszins redelijk. Bediening vriendelijk en behulpzaam.Hier kun je geen teleurstelling oplopen.

Datum van bezoek: maart 2019

12 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere poke bowl gegeten. De pulled pork was ook lekker maar de broodjes waren nog quasi ongebakken waardoor we de inhoud er hebben uitgegeten.

Datum van bezoek: november 2018
3 juni 2018 beoordeeld

Prima eten voor een klein prijsje. Wij prefereren de Triana boven de Muelle, omdat je (zeker binnen) meer "local" zit. De salades en de berengenas zijn een aanrader maar zowat alles is prima bereid . De wijnen zijn erg lekker . De desserts zwaar . Gelukkig kan je alles "compartiren" en heb je dus kans verschillende gerechten na elkaar te proeven en ervan te genieten. Voor ons een vaste stek in Las Palmas.

Datum van bezoek: september 2017
24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel.lekker gegeten voor een schappelijke prijs. Tip: bestel alles apart na elke schotel of het komt wel heel snel ;-)
De humus was overheerlijk

Datum van bezoek: mei 2018
21 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in Allende Triana. De zaak is populair bij de lokale, jonge gasten. Daarom moesten we even wachten maar het was het waard. Goed team in de keuken en het restaurant dat perfect op elkaar is ingespeeld. Een plus voor Raul! Aanrader.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Allende Triana bekeken, bekeken ook

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

In Allende Triana geweest? Deel je ervaringen!