“Perfect spaans restaurant”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 juni 2018 beoordeeld

Prima eten voor een klein prijsje. Wij prefereren de Triana boven de Muelle, omdat je (zeker binnen) meer "local" zit. De salades en de berengenas zijn een aanrader maar zowat alles is prima bereid . De wijnen zijn erg lekker . De desserts zwaar . Gelukkig kan je alles "compartiren" en heb je dus kans verschillende gerechten na elkaar te proeven en ervan te genieten. Voor ons een vaste stek in Las Palmas.

Datum van bezoek: september 2017

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel.lekker gegeten voor een schappelijke prijs. Tip: bestel alles apart na elke schotel of het komt wel heel snel ;-)
De humus was overheerlijk

Datum van bezoek: mei 2018
21 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in Allende Triana. De zaak is populair bij de lokale, jonge gasten. Daarom moesten we even wachten maar het was het waard. Goed team in de keuken en het restaurant dat perfect op elkaar is ingespeeld. Een plus voor Raul! Aanrader.

Datum van bezoek: november 2017
19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beperkte keuze met vis en kip gerechten. Helaas werden broodjes en aardappel chipjes op tafel gelegd, die we niet besteld hadden, maar wel moesten betalen.
Verder was het gerecht wel te eten, maar niet denderend en dus voor ons niet nog een keer.

Datum van bezoek: augustus 2017
9 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder reservering gelukkig een tafeltje, het is namelijk erg populair dus druk. De bediening is enthousiast en je krijgt hier de volledige aandacht. Voor een toeristen plaats spreekt de bediening slecht Engels maar de kaart is gelukkig in twee talen. Op de kaart staan alle allergieën vermeld dus voor mij makkelijk kiezen ivm mijn gluten intolerantie. Voor een ieder die hier wil eten is reserveren wellicht een must.
Een echte aanrader :-)

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Allende Triana bekeken, bekeken ook

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

In Allende Triana geweest? Deel je ervaringen!